گزارش تصویری/

بازدید مدیر کل و نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان از چندین طرح در شهرستان اشکذر

مدیر کل و نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان به همراه امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان اشکذر از چندین طرح کشاورزی و دامپروری در شهرستان اشکذر بازدیدکردند.
کد خبر: ۸۶۹۵۴۸۱
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، صبح امروز رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ، مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر و تعدادی از مهندسین کشاورزی و مسئولین بخش کشاورزی به همراه امام جمعه شهرستان اشکذر از چندین طرح کشاورزی و دامپروری بازدید کردند.

مدیر کل جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه رویکرد وزارت جهاد کشاورزی تنوع بخشی،خلاقیت، نوآوری و ابتکار در این زمینه است گفت: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل ترویج گشت های گلخانه گیاهان دارویی می تواند مزیت بسیار خوبی را داشته باشد و تنوع در تولیدات داخلی کمک می کند که بازار ثبات و درآمد زایی خوبی را هم برای گلخانه داران داشته باشد.

سجادی پور افزود: ۶۶ هکتار از اراضی سطح استان زیر کشت گیاهان دارویی قرار گرفته و سیاست سازمان تغییر الگوی کشت و حذف گیاهان پر آب و اضافه کردن گیاهان کم آب و دارای مزیت نسبی به ترکیب کشتی استان است.

پرورش کاشت گل محمدی، گلخانه گیاهان دارویی، اولین مجتمع پرورش ماهی های زینتی در شهرستان اشکذر، مجتمع پرورش اسب و طرح آبیاری قطره ای با مساحت ۲۰ هکتار از جمله مهم ترین طرح هایی بود که مدیر کل جهاد کشاورزی استان از آنها بازدید و در جریان روند اجرای آنها قرار گرفت.



ارسال نظرات
آخرین اخبار