خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد با اشاره به فعالیت حلقه های صالحین در پایگاهای مقاومت بسیج گفت: هدف اصلی طرح جوانه‌های صالحین تقویت ایمان و اعتقادات نسل جوان است.
کد خبر: ۸۶۹۵۴۶۳
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد امروز در مراسم افتتاحیه طرح جوانه‌های صالحین شهرستان اسدآباد، ماه رمضان را ماه خوبی‌ها، تسلیم شدن‌ها و نزول قرآن خواند و اظهار کرد: باید با پرداختن به روزه اعتقادات و ایمان و توکل به خداوند متعال را در خود و دیگران تقویت کرد.

وی حلقه صالحین در پایگاه‌های بسیج را نقطه قوت خواند و افزود: باید ازظرفیت این حلقه‌ها و پایگاه‌ها استفاده کامل را برد و جوانان و نوجوانان را افراد صالح بار آورد.

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر تقویت برنامه‌های فرهنگی در پایگاه‌های بسیج عنوان کرد: باید روحیه بسیجی از طریق پایگاه‌های بسیج و بسیجیان در جامعه گسترش یابد.

* فعالیت 50 پایگاه مقاومت در اجرای طرح جوانه‌های صالحین

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد نیز از فعالیت 50 پایگاه مقاومت در راستای طرح اوقات فراغت و جوانه های صالحین خبر داد و گفت: این افراد با جذب افراد در پایگاه‌ها بسیج برنامه‌های خوب فرهنگی در این اماکن ایجاد کنند.

حسن مرادی با تأکید بر تقویت برنامه‌های فرهنگی در سطح شهرستان، گفت: رهبر انقلاب فرمودند که در جامعه ما فرهنگ مهم‌تر از اقتصاد است چراکه اگر در جامعه زیرساخت‌های فرهنگی مشکل نداشته باشد، جامعه از آسیب‌های اجتماعی در امان و اقتصاد هم به خوبی انجام خواهد شد.

وی برگزاری کلاس‌های قرآنی، احکام، امداد و نجات، اردوهای جهادی و برنامه های اردویی، تفریحی، ورزشی، را از جمله برنامه‌های مختلف در اجرای طرح جوانه‌های صالحین برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات