خبرهای داغ:

تولید قدرت برای نظام از الزامات بسیج است

خبرگزاری بسیج: یکی از هادیان سپاه مرند در کارگاه آموزش هسته های فرهنگی پایگاه های حوزه الزهرای سپاه مرند در سالن شهید اوهانی این ناحیه گفت: تولید قدرت برای مقام معظم رهبری از الزامات بسیج است و ما باید با شناسایی منویات رهبر فرزانه انقلاب در تحقق و توسعه آنها پیش قدم باشیم .
کد خبر: ۸۶۹۵۴۴۰
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، فاطمه عمدی در این کارگاه با اشاره به آسیب های فرهنگی پیش روی، گفت: مسئله اقتصاد و فرهنگ در کشورهای اسلامی از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و توجه دشمن به این دو مقوله برای سلطه یابی در کشورهای هدف بیشتر است.

وی در این رابطه توجه مسئولان و دولت در راستای امورات فرهنگی و اقتصاد مقاومتی را مهم دانسته و تاکید کرد: رهبری بارها درسخنانشان چه درسال گذشته و چه درسال جدید برمسئله اقتصادمقاومتی تاکیدداشته اند و بارها گفته اند اگر می خواهید دشمنان برشما حکومت نداشته باشند اقتصادمقاومتی را درکشور رونق دهید.

عمدی در ادامه ، در خصوص مسائل فرهنگی، هر گونه سستی و ولنگاری فرهنگی را خیانت به نظام و اسلام عنوان و تاکید کرد: نیاز کشور ما به مسئولان فرهنگی شجاع و مسلّط، بیش از هر زمان مهم و حیاتی بوده تا در مصاف با دشمن، از آرمان ها و اهداف کلان نظام عقب نشینی نکرده و خاری در چشم دشمنان نظام و اسلام باشد .

کارگاه آموزشی هسته های فرهنگی حوزه الزهرا با حضور 200 نفر از مسئولان فرهنگی پایگاه ها با هدف آگاه سازی و بصیرت افزایی در سالن شهید اوهانی سپاه مرند برگزار شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها