خبرهای داغ:
حامد شاکرنژاد:

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از برنامه های طرح شمیم وحی است

قاری بین المللی قرآن کریم با بیان اینکه تشویق رهبر انقلاب انگیزه ام را برای کار در طرح شمیم وحی دو چندان کرد گفت: امروز در خراسان جنوبی طی مراسمی تمامی زندانیان جرائم غیرعمد زیر ۵۰ میلیون ریال آزاد می شوند.
کد خبر: ۸۶۹۵۴۱۸
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حامد شاکرنژاد قاری بین المللی قرآن کریم امروز (۲۶ خرداد) در جمع کارکنان شرکت کویرتایر بیرجند با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تاکید بر استفاده مفید از لحظه لحظه این ماه پرخیر و برکت اظهار داشت: شما کارگران لحظه لحظه کارتان برای رضای خدا باشد چرا که خداوند در این صورت اجر و پاداش زیادی را برای شما در نظر می گیرد.

 

وی با تاکید بر اینکه افتخار می کنم که اهل خراسان جنوبی هستم، افزود: کارخانه کویرتایر به برکت مدیریت جهادی کارهای بزرگ موفقی را تاکنون انجام داده است.

 

وی با اشاره به دیدار خود با رهبر معظم انقلاب در ابتدای ماه مبارک رمضان امسال گفت: در این دیدار طرح شمیم وحی را برای مقام معظم رهبری توضیح دادم و ایشان ما را بسیار تشویق کردند و فرمودند که این طرح کار بسیار پسندیده ای است و آن را ادامه دهید، لذا ما نیز بر حسب فرمایش رهبر معظم انقلاب تشویق شده و انگیزه بیشتری نسبت به قبل پیدا کردیم.

 

شاکرنژاد افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند «هر مکانی که رفتید سلام مرا نیز به مردم ابلاغ کنید».

 

وی با اشاره به اینکه امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل » نام گرفته است، گفت: در هر کارخانه ای که تولیدات آنها مطلوب باشد حضور پیدا خواهیم کرد و مقام معظم رهبری نیز از این موضوع بسیار خوشحال شدند.

 

قاری بین المللی قرآن کریم تاکید کرد: زحمات شما در کارخانه کویرتایر از دید رهبر معظم انقلاب پنهان نیست.

 

وی با اشاره به اینکه طرح شمیم وحی از سال ۹۴ در کشور پایه گذاری شده است، افزود: شمیم وحی یک طرح قرآنی، فرهنگی، اجتماعی و استعدادیابی در راستای منویات مقام معظم رهبری است.

 

شاکرنژاد تجلیل از پیشکسوتان قرآنی، انجام فعالیت های خیر و عام المنفعه،‌ دیدار با خانواده معظم شهدا و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را از دیگر برنامه های این طرح عنوان کرد و گفت: در هر استان 110 نیازمند را شناسایی و اقلام مورد نیاز را با توجه به نیاز، بین آنها توزیع می کنیم.

 

وی گفت: امروز در خراسان جنوبی طی مراسمی تمامی زندانیان جرائم غیرعمد زیر ۵۰ میلیون ریال آزاد می شوند و امشب را در کنار خانواده سپری خواهند کرد.

 

شاکرنژاد با بیان اینکه این طرح یک طرح قرآنی عملی است که تاکنون خلاء‌آن در کشور احساس می شده است، اظهار داشت: آنچه در این طرح اتفاق می افتد در واقع عمل کردن به قرآن است.

 

وی با اشاره به سال قبل در زمینه استعدادیابی ۴۰۰ نفر از قاریان در سراسر کشور شناسایی شدند، گفت: از این تعداد ۶۰ نفر هم اکنون با ما ارتباط داشته و کار را به صورت حرفه ای دنبال می کنند.

 

وی افزود: امسال نیز تعداد بیشتری از قاریان شناسایی و استعدادیابی خواهند شد.

 

حجت الاسلام علیرضا یزدان طلب با اشاره به اینکه کاروان شمیم وحی با سایر کاروان های قرآنی کشور تفاوت دارد، اظهار داشت: این کاروان تلاش می کند خدمات اجتماعی و عام المنفعه را با خدمات فرهنگی تلفیق کند و روش جدیدی را برای تبلیغ دین خلق کند؛ روشی که در ابتدا امام موسی صدر آن را انجام می داد.

 

وی با بیان اینکه این کاروان در هر شهرستان که سفر می کند از کارخانه هایی که تولید ملی دارند بازدید و حمایت معنوی می کند، افزود: در این کارخانه ها علاوه بر بازدید از کارخانه و دیدار با کارکنان، استاد شاکرنژاد چند دقیقه ای تلاوت کردند.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون در ۶ شهرستان طرح شمیم وحی اجرا و از ۶ واحد تولیدی بازدید شده است، اضافه کرد: کارگران شرکت کویرتایر بیرجند که چرخ تولید ملی را می چرخانند به نوعی باعث افتخار کشور هستند.

 

کمیلی مدیر داخلی کارخانه کویرتایر نیز با تقدیر از حضور این کاروان و بازدید از کارخانه کویرتایر گفت: ما در سنگر تولید سعی کرده ایم با بالاترین راندمان و بازده از آنچه که داریم استفاده کنیم و این کارخانه در سالهای اخیر کارنامه بسیار موفقی را از خود به جای گذاشته است.

 منبع: شبستان

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها