خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی قزوین:

رئیس سازمان ملل آزادی و استقلال فکری ندارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: رئیس سازمان ملل آزادی و استقلال فکری ندارد.
کد خبر: ۸۶۹۵۳۳۴
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

حجت الاسلام علی مصائبی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون اظهارات اخیر رییس سازمان ملل مبنی بر خروج نام عربستان از لیست کشور های کودک کش به واسطه کمک های مالی این دولت به سازمان ملل اظهار کرد: اخیرا در اقدامی عجیب سازمان ملل عربستان سعودی را از لیست سیاه خود خارج کرده و این کشور را از اتهامات مبرا دانسته است.

وی ادامه داد: اساس سازمان ملل بر بی طرفی و دفاع از حق کشور های مظلوم و کمک به برپایی عدل در سراسر جهان می باشد و موظف است حق را به صاحبانش بازگرداند و هیچ گاه تحت تاثیر گروه یا عقیده ای قرار نگیرد.

این مقام مسئول تبیین کرد: در طول ادوار مختلف دیده ایم که این سازمان بار ها تحت تاثیر قدرت و یا عقیده خاصی قرار گرفته و دبیر کل نیز گاهی تحت همین تاثیرات قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: رییس سازمان ملل به واسطه تهدیدها مکررا موضع گیری های ناحق اتخاذ کرده است و تغییر عقیده داده است و نمونه آن را می توان در مواضع اخیر بان کی مون نظاره گر بود چرا که عربستان که از حامیان تروریست است و رژیمی کودک کش می باشد .

مصائبی تصریح کرد: رییس سازمان ملل ازادی و استقلال فکری ندارد و دائما دست خوش تغییراتی است که توسط قدرت های بزرگ دیکته می شود و با این اقدامات از ارزش جایگاه خود می کاهد.

وی افزود: این اقدام سازمان ملل اثر سو قابل توجهی نزد افکار عمومی جهانی خواهد داشت و بی اعتمادی عمومی را در پی دارد.

مصائبی یادآور شد: بدیهی است که امید مردم نسبت به سازمان ملل از بین می رود و این سازمان وجه عمومی خود را با زیر پا گذاشتن حقوق مظلومان از دست می دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج ناحیه دانشجویی استان قزوین در خاتمه عنوان کرد: سازمان ملل موجودیت خود را زیر سوال برده است و همه خواهان بی طرفی این نهاد بین المللی هستند و در غیر این صورت مصوبه های این نهاد ارزش خود را از دست خواهد داد.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها