رئیس جدید بسیج هنرمندان شهرستان دشتستان معرفی شد

رئیس جدید بسیج هنرمندان شهرستان دشتستان روز سه شنبه در آیینی معرفی شد.
کد خبر: ۸۶۹۵۳۲۱
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰



 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان در این آئین گفت: بسیج هنرمندان بازوی قوی و مشترک بین اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و سپاه است و ما بسیج هنرمندان را به عنوان یکی از انجمن های خود می دانیم.
محمد حسین زندویان افزود: هرچه ارتباط بین سپاه جوادالائمه و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتستان و هنرمندان نزدیکتر و بیشتر باشد اثر گذاری برنامه های فرهنگی و هنری آنان بیشتر خواهد بود.
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتستان اظهار داشت: سپاه و هنرمندان یار و یاور همدیگر هستند و با تعامل و سلاح هنر به عنوان رساترین سلاح ها می توان تهاجم فرهنگی دشمن را خنثی کرد.
فرمانده سپاه جواد الائمه دشتستان نیز گفت: هنر آنقدر ارزشمند و موثر است که می توان به بهترین نحو پیام و موضوع مورد نظر را در قالب هنر به مخاطب رساند.
سرهنگ نعمت الله غلامپور افزود: هر پیامی که در قالب هنر عرضه شود مخاطب بیشتر و سریعتر آن را دریافت می کند و این از ویژگی های مهم هنر است.
غلامپور عنوان کرد: ما تلاش می کنیم که با تعامل و همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، هنر شهرستان دشتستان را در خدمت به اسلام وانقلاب اسلامی عرضه کنیم.
وی گفت: بسیج هنرمندان شهرستان باید حلقه واسطه بین سپاه و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی باشد تا بتوانیم با تعامل و همکاری هم در حوزه فرهنگ وهنر شهرستان تاثیر گذار باشیم.
در این آیین حسن تقوایی به عنوان رئیس جدید بسیج هنرمندان شهرستان دشتستان معرفی و از فعالیت های محبوبه اسلامپور تجلیل شد.
شهرستان دشتستان پنج شهید هنرمند به نام های شهید غلامرضا کشتکار، شهید صادق گنجی، شهید ماشاء الله بهزادی، شهید عبدالرحمن روا و شهید داریوش شاهینی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

ارسال نظرات