سرگرد پاسدار گرزین گفت: ثبت نام برگزاری مسابقات گل کوچک،تیراندازی و روپایی بسیج شهرستان شاهرود آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۹۵۲۹۲
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
حسین گرزین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به آغاز ثبت نام برگزاری مسابقات ورزشی بسیج در شاهرود اظهار کرد: ثبت نام برگزاری مسابقات گل کوچک،تیراندازی و روپایی در کانون جوانان بسیج شاهرود آغاز شده است.

وی افزود: متقاضیان برای شرکت در این مسابقات و آشنایی با شرایط ثبت نام می توانند همه روزه ساعت 17 تا 20 به کانون جوانان بسیج شاهرود مراجعه نمایند.

گرزین با اشاره به برگزاری مسابقات کاراته جام رمضان گفت: مسابقات کاراته ویژه براداران قهرمانی بسیج و جام رمضان 27 خرداد ماه در سالن مسابقات ورزشی تربیت بدنی سپاه شاهرود با حضور ورزشکاران بسیجی رشته کاراته برگزار می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه انجمن کوهنوردی بسیج نیز تشکیل شده است بیان کرد: ثبت نام برای عضویت در انجمن کوهنوردی بسیج سپاه شاهرود نیز در حوزه های مقاومت بسیج مساجد و محلات و جامعه زنان و اقشار بسیج آغاز شده و علاقمندان می توانند برای ثبت نام به تربیت بدنی حوزه ها و کانون های بسیج مراجعه نمایند.

مسئول تربیت بدنی سپاه شاهرود با اشاره به برگزاری دوره آموزشی رشته کبدی عنوان کرد: با توجه به علاقه بسیجیان شهرستان به رشته کبدی و حتی وجود تیم کبدی حرفه ای در یکی از پایگاه ها، آموزش رشته کبدی به همت تربیت بدنی سپاه شاهرود برای علاقمندان برپا شده است و پایگاه های مقاومت بسیج می توانند برای آموزش این رشته یک نفر را به تربیت بدنی بسیج سپاه شاهرود معرفی نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها