یادبود شهدای هنرمند در هفدهمین اجرای دریادلان
غلامحسین الهام و غلامرضا منتظری رئیس بسیج هنرمندان به تماشای هفدهمین اجرای نمایش «دریادلان» نشستند.
کد خبر: ۸۶۹۵۲۶۴
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، غلامحسین الهام سخنگوی دولت دهم پس از تماشای نمایش "دریادلان" گفت: دریادلان نمایشی زیبا و سمبلیک بود و غربت شب های دفاع مقدس را زنده کرد و دریادلی را تجلی داد.

وی با بیان اینکه این نمایش بسیار پرانرژی و جذاب بود، تصریح کرد: امیدوارم خداوند به این گروه توفیق دهد تا حماسه های رو به فراموشی را برای نسل جدید تداعی کنید.

رئیس بسیج هنرمندان: «دریادلان» در سکوت خود فریادها داشت

غلامرضا منتظری رئیس بسیج هنرمندان نیز که از میهمانان این نمایش بود، گفت: کار بسیار زیبایی بود و در سکوت خود فریادها به همراه داشت و پیام ها را با زیبایی و سهولت به جامعه هدف خود منتقل می کرد..

وی افزود: «دریادلان» از ظرفیت نیرومند هنر در انتقال فریاد مظلومیت و از طرفی نشان دادن عزت و سربلندی سلحشوران این مرز و بوم به شایستگی در این اثر هنری بهره گرفته شد. امیدوارم شاهد استمرار اینگونه آثار در هنر نمایش باشیم.

لازم به ذکر است هفدهمین اجرای نمایش «دریادلان» به شهید هنرمند حسین قشقایی تقدیم شد.

علی براتی، رضا راد، روح الله سنایی، ‌سروش کریمی نژاد،‌ مهرداد آبجار،‌ محمدامین وظایفی، میلاد محمدزاده،‌ محمدرضا ابراهیمی،‌ یونس حمزه لویی، آسف جاودانفرد،‌ علیرضا کاظم زاده،‌ آرمان صلحی، علی پناهی، سامان توحیدی،‌ پیمان گنجی، علی گلگزی، علی آبسالان، دانیال بیات، رضا خاکی، شاهین کیانی نژاد،‌ ارسلان محمدی، محسن قربانی، ایمان مسعود، دانیال ضیایی فر، مجید جبلی، سعید بهادری تاج و رستا رضوی در نمایش «دریادلان» به ایفای نقش می پردازند.

«دریادلان» جدیدترین تولید کارگاه تئاتر خیابانی ایران است که انتظار مادر شهیدی را که سال‌هاست در جست و جوی فرزند خود است، روایت می‌کند.

حسین مسافرآستانه مشاور هنری و علی براتی طراحی حرکت این اثر نمایشی هستند و روح الله زندی‌فرد به عنوان مجری طرح این گروه را همراهی می‌کند.

این نمایش از 8 خرداد تا 4 تیر ماه ساعت 21:30 در پارک دانشجو اجرا می شود.

ارسال نظرات