خبرهای داغ:
مدیرکل اداره تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س) خبرداد

اعزام ۲۰۷ مبلغ خواهر به ۱۶ کشور خارجی در ماه مبارک رمضان

مدیرکل اداره تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س) از اعزام نزدیک به هزار مبلغ در ماه مبارک رمضان، به شهرهای مختلف و نیز ۱۶ کشور خارجی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۵۲۵۴
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، زهره عزیزی با اشاره به اعزام بیش از 700 نفر از مبلغان ایرانی به شهرهای مختلف در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، بالغ بر 200 نفر از خواهران مبلغ ایرانی، حکم تبلیغی از اداره مبلغان دریافت کرده‌اند و بیش از 500 مبلغ نیز بدون حکم به نقاط مختلف اعزام می‌شوند که در پایان دوره تبلیغ، گزارش کار خود را ارائه خواهند داد.

وی با اشاره به اعزام 207 مبلغ بین الملل به 16 کشور خارجی افزود: اعزام مبلغان به کشورهایی از جمله پاکستان، اندونزی، هندوستان، عربستان، نیجریه، لبنان، سریلانکا، چین، افغانستان، بورکینافاسو، آذربایجان، ترکیه، انگلستان، تاجیکستان، عراق و تانزانیا انجام می‌گیرد.

مدیرکل اداره تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س) با بیان اینکه اعزام خواهران بین الملل به دو صورت انجام می‌پذیرد، افزود:  بخشی از اعزام‌ها در ماه‌های مبارک رمضان و محرم انجام می‌شود؛ در این اعزام، مبلغان به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و جامعه المصطفی (ص) معرفی می‌شوند و دیگری، اعزام در سراسر روزهای سال است که از سوی دانشگاه‌ها و مراکز دیگر درخواست داده شده و مبلغان مورد نظر به این مراکز معرفی می‌شوند.
ارسال نظرات