مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر گفت: اگر اقتصاد غربی در جامعه گسترش پیدا کند، جامعه را اندلسی می‌کند و اسلام، قرآن و فرهنگ غنی قرآنی را از ما خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۶۹۵۱۶۶
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰



به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،  حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد صبح امروز در نشست بصیرتی جهاد و اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: جهد، تلاش و عرق ریختن در جهاد زمانی تقدس پیدا می‌کند که برای خدا، اسلام، قرآن و ائمه اطهار باشد.

اعلمی‌نژاد  با تاکید بر اینکه جهاد بر امر باطل و در راه ظلم حرام است، گفت: میدان و عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و سیاسی میدان زحمت و تلاش،های شبانه‌روزی است.

وی با اشاره به اینکه اگر اقتصاد جهان اسلام و مسلمین نتواند در مقابل حربه‌های دشمن مقاومت کند آن اقتصاد مقاومتی نیست، افزود: اقتصاد مقاومتی ایران را در برابر حربه‌های دشمن حفظ خواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با تاکید بر اینکه جهاد فرهنگی بر همه فرض و لازم است، ادامه داد: اگر مفاهیم قرآنی در جامعه به خوبی نهادینه نشود فرهنگ مبتذل غرب جامعه ما را خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه اگر هوشیار نباشیم دجال‌های غربی جوانان ما را تحت سلطه خود خواهند درآورد، تصریح کرد:  دجال فرد نیست بلکه فرهنگی است که می‌خواهد فرهنگ اسلامی را ازبین ببرد.

اعلمی‌نژاد با تاکید بر اینکه نجات کشور در گرو اقتصاد مقاومتی است، گفت: اگر اقتصاد غربی بیاید قرآن را از ما خواهد گرفت و جامعه را اندلسی می‌کند و اسلام و فرهنگ غنی قرآنی را از ما خواهد گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با اشاره به اینکه فرد انقلابی باید در اقتصاد، نظامی، سیاسی، علمی، فرهنگی و اجتماعی انقلابی بوده و تابع غرب نباشد، بیان داشت: برای اینکه فرزندان انقلابی و مومن تربیت کنیم باید از فرهنگ قرآنی بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات