نشست انس و مودت و ضیافت افطاری فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج حوزه امام علی(ع) با حضور فرمانده ناحیه خاتم و امام جمعه هرات برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۵۱۵۰
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، شب گذشته نشست انس و مودت و ضیافت افطاری فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج حوزه امام علی(ع) به همراه خانواده هایشان در فنی و حرفه ای برگزار شد.

در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم طی سخنانی نیز ضمن خیرمقدم وآرزوي قبولي طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ماه ضيافت است، ماه مهماني است، خداوند تعالی ما را با گرسنگي و تشنگي مهمان خود کرده است و در طول تاريخ، هر کس در زندگي خود به موفقيت رسيده با خضوع و خشوع نسبت به خداوند متعال بوده است، وقتي انسان با خدا رفاقت کرد کار برايش راحت است.

سرهنگ آزادی نژاد ادامه داد: خداوند متعال در اين عالم يک محور مشخص کرده است و آن توحيد و عبوديت است و هر کس به اين محور چنگ زند موفق خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: امروز دور تا دور کشور ما را جنگ و آتش فرا گرفته است ولي مقام معظم رهبري مثل کوه استوار و با آرامش و اطمينان کامل ايستاده است و دليل اين آرامش و اطمينان مقام معظم رهبري چنگ زدن به همان محور عبوديت است.

گفتنی است اقامه نماز، نشست بصیرتی، ضیافت افطاری و اجرای برنامه های فرهنگی از برنامه های این مراسم بود.


ارسال نظرات