مدیرکل حفظ ارزش و نشر آثار دفاع مقدس مازندران بابیان اینکه امسال سپاه کربلا راهیان نور را بسیار خوب برگزار کرد و مازندران خوب درخشید افزود: ۴۰ هزار مازندرانی به راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۹۵۱۴۷
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار عبدالله ملکی صبح چهارشنبه در جلسه هیئت‌امنای حفظ ارزش‌ها و آثار دفاع مقدس افزود: در دو سال گذشته ۲۷ کتاب با همکاری سپاه کربلا تهیه شد که ۱۳ کتاب آماده چاپ است و امسال قرار شد ۵۰ کتاب در حوزه‌های مختلف تهیه و تدوین شود.

سردار ملکی بیان کرد: کتاب زنان، ارتش، خاطرات جنگل، سپاه و بسیج، تاریخ مازندران، یمن و غیره ازجمله کتاب‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده و بابیان اینکه امسال سپاه کربلا راهیان نور را بسیار خوب برگزار کرد و مازندران خوب درخشید افزود: ۴۰ هزار مازندرانی به راهیان نور اعزام شدند و قرار شد ۱۹ هکتار از اراضی هفت‌تپه برای ساخت اردوگاه و یادمان در اختیار مازندران قرار گیرد.

وی موضوع یادمان چیلات ایران را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: قرار بر این شد که در هفت‌تپه یادمانی برای شهدای شیلات استان داشته باشیم که برخی از آنان هنوز تفحص نشده‌اند.

سردار ملکی، برگزاری جشنواره‌های الگوهای صبر و استقامت با مشارکت ۲۲ دستگاه را از دیگر برنامه‌ها برشمرد که در آن از ۱۰۰ مادر شهید تجلیل شده است گفت: در این جشنواره طبق ارزیابی‌ها مازندران خوش درخشید.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های شهدای ارتش به مناسبت روز ارتش را از دیگر برنامه‌هایی دانست که امسال اجرا شد.

وی به روند پیشرفت پارک موزه دفاع مقدس در استان اشاره کرد و با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی با تمام وجود در حال همکاری هستند گفت: برای تکمیل این باغ‌موزه نیازمند اعتبارات ملی هستیم.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها