خبرهای داغ:
آقا مهدی در کارهایش دنبال گمنامی بود ولی وقتی پیکرش مهمان رسانه ها شد 60 هزار نفر برایش پیامک لبیک یا زینب دادند
کد خبر: ۸۶۹۵۱۴۴
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج شب گذشته مردم شهید پرور شهر شاهد نمونه کشور با سومین شهید مدافع حرم شهرشان وداع کردند.در این مراسم که باحضور پرشکوه مردم همراه بود حجت الاسلام مهدوی در خصوص شخصیت شهید اسحاقیان صحبت کرد و فرمود: اخلاق آقا مهدی گمنامی بود چون می خواست کسی نبیندش و در کارهایش گمنام باشد مثل خادمی هیات و انتظامات. امروز وقتی پیکر مطهرش برگشت داخل شبکه های  مختلف رسانه ای مهمان شد و میلیون ها نفر دیدندش و 60هزار نفر برایش پیامک لبیک یا زینب فرستادند.

حاج حسین یکتا در شلمچه می گفت وقتی باد می آید خدا با شهدا مهمانی خصوصی گرفته دیشب موقع وداع مهدی خدا مهمانی خصوصی گرفته بود چون خیلی باد می آمد.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه فرمود دوباره بوی شهادت وزید تا بوی بد تعفن سازش را از بین ببرد . خواص جامعه ما کورند

 می گویند برجام امنیت جامعه ما را حفظ کرده خاک بر دهان شما  این خون شهدا است که امنیت جامعه را حفظ کرده به قول رهبر عزیزمان اگر جوانان ما به سوریه نمی رفتند الان با این وضع باید پشت دیوارهای کرمانشاه با داعش در حال جنگ بودیم جوانان ما از این انقلاب نبریدند  بلکه سر می دهند.پای امام زمان باید سر بدهیم فکر کرده اید با چهار تا تحریم شیطان بزرگ جا می زنیم نه ما عمری برای آقایی سینه زدیم که سر  داد  اما سر خم نکرد.

ایشان در همین خصوص فرمود: در فتنه 88 که جامعه ما دست یک مشت آدم مزدور قرار گرفت و رهبر عزیزمان فریاد  این عمار سردادند یک دفعه شهدا پیدا شدند و یکی پس از دیگری شهید شدند تا هم ما هوشیار باشیم هم فتنه جمع شود هم رهبر عزیزمان خوشحال شود . از آخر مجلس شهدا را چیدند . نگهبان پارکینگ هیات را بردند اما سخنران ومداح را نبردند. رهبر عزیزمان فرمودند آن روز ها دروازه ای داشتیم برای شهادت و الان معبری تنگ . هنوز فرصت باقی است دل را باید پاک کرد دل را باید پاک کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها