خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد

اشتغالزایی 470 نفر در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی

فرمانده سپاه ناحیه اسدآبادبا اشاره به تخصیص 15میلیارد ریال اعتبار به عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در سال گذشته گفت: در این راستا برای 120نفر به صورت مستقیم و 350نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال شده است.
کد خبر: ۸۶۹۵۱۳۱
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

سرهنگ حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار بسیج در اسدآباد با اشاره به هجمه دشمن در تمام زمینه ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه تحریم های گسترده و ایجاد مشکلات اقتصادی اظهار داشت: با توجه به این امر مقام معظم رهبری امسال را با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری کردند.

وی افزود: شعار امسال بیانگر این است که امسال مسئولان کشور باید در زمینه شکوفایی اقتصادی و ایجاد اشتغال، تلاش مضاعفی داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآبادعنوان کرد: وجود دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به معیشت مردم و نقش اقتصاد در تامین اهداف نظام و تاثیر آن در عرصه های مهم در رویارویی با استکبار است.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی از سال 89 توسط مقام معظم رهبری وارد ادبیات انقلاب اسلامی شده و تاکنون بارها به مثابه یک نسخه نجات بخش برای حل مشکلات کشور در شرایط تحریم مورد تاکید قرار گرفته است.

مرادی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری بیان داشت: اقتصادمقاومتی یک اقتصاد درون‌زا یعنی از دل ظرفیت‌های کشور و مردم می‌جوشد اما در عین حال درون‌گرا نیست و به این معنانیست که ما اقتصاد خود را محصور کنیم بلکه با اقتصاد جهانی تعامل دارد.

وی با بیان اینکهاقتصاد مقاومتی،عامل بازدارنده در مقابل هجمه ها و تحریم های دشمن است، عنوان کرد:در سال گذشته بسیج و سپاه ناحیه اسدآباد در موضوع اقتصادمقاومتی و ایجاد اشتغال اقدامات خوبی درسطح شهرستان انجام داده است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآبادبا اشاره به اقدامات انجام شده افزود: با پیگیری و برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف حدود 85 عرصه تولیدات خانگی در زمینه‌های پرورش قارچ، آبزیان، مرغ بومی، شترمرغ، زنبور عسل،گیاهان دارویی،دام سبک و سنگین،صنایع تبدیلی و... ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی با اعتبار 15میلیارد ریال برای 120نفر به صورت مستقیم و 350 نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال شده که درصدد هستیم به صورت زمان بندی شده با حضور مسئولین طرح های ایجاد شده در طی سال جاری افتتاح کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار