استاد حوزه و دانشگاه:

وصیت نامه شهدا باید سرلوحه زندگی ما شود / هراس دشمن از رهبر عاشورایی انقلاب

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: شهدا را در زندگی خود فراموش نکنیم و وصیت‌نامه این عزیزان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.
کد خبر: ۸۶۹۵۱۱۹
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام محمداسماعیل زارعی سه‌شنبه شب در بیست و ششمین سالگرد شهادت سردار موسی زارعی، در کیاپی اظهار کرد: خون پربرکت شهدا در ادامه مسیر انقلاب برای ما هدایت کننده و راهنما است.

وی تصریح کرد: شهدا را در زندگی خود فراموش نکنیم و وصیت‌نامه این عزیزان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: شهادت شیرین‌ترین مرگ برای انسان‌ها است و خوش به حال شهدای ما که جان خود را فدای مکتب تشیع کردند، مزار شهدا تا ابد دارالشفای آزادگان است.

وی با اشاره به ایمان بسیار قوی شهدای ما اظهار کرد: ایمان قوی شهدا آنها را به این درجه از انسانیت رساند، شهدای هشت سال  و مدافع حرم از تمام هستی خود برای آرامش و امنیت ما گذشتند.

زارعی با اعلام اینکه اگر امروز در امنیت و آرامش نظام ما به سمت کمال حرکت می‌کند به دلیل خون پربرکت شهداست، افزود: شهدا منتخبان خدا هستند و منتخبان خدا از هرگونه گناه پاک خواهند شد و این پاداش خدا به شهداست.

وی تاکید کرد: اگر امروز در مازندران و در کشور و در مرزهای ما آرامش است که به دلیل از خودگذشتگی همین شهدا و جانبازان است.

استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: اگر امروز مسؤولان بر سر میز مذاکره می‌نشینند به بهای تدبیرشان نیست بلکه به بهای خون شهدا است و رهبر و امام ما عاشورایی بوده و هستند و این باعث ترس دشمنان است.

زارعی با اشاره به ویژگی اخلاقی شهید موسی زارعی گفت: این شهید در تمام دوران آموزش نظامی خود جانانه برای اسلام دفاع می‌کرد و به همین دلیل به عنوان فرمانده جنگ‌های نامنظم گردان‌های عاشورا انتخاب شد.

وی تاکید کرد: امروز به برکت خون شهدا و خون موسی زارعی‌ها امنیت در کشور حاصل شده و دیروز هم دیدیم که شاگردان مکتب شهدا در شهرستان خاش چگونه مقابل تیم تروریستی ایستاده‌اند و آنها را به هلاکت رسانده و اجازه عرض اندام به آنها ندادند.

استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: بدون تردید شهدای مدافع حرم و تمام آنهایی که چنین هدفی را دنبال می‌کنند زندگی و آسایش و راحتی خود و خانواده‌شان را در این مسیر قرار داده‌اند و از جایگاه بسیار والایی برخوردار هستند.

وی با اعلام اینکه شهادت حق اولیه و مسلم شهید موسی زارعی‌بود، گفت: درجه این عزیزان عالی و متعالی است  و با اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان محشور می‌شوند.

زارعی اضافه کرد: امروز شاهدیم جوانان ما در راه دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم که تاکنون فدائیان بسیاری در حفظ و صیانت از این حرم شده‌اند همچون قمری در میان حریم اسلام ناب محمدی(ص) می‌درخشد، حضور دارند این همان حریمی است که سرور جوانان بهشت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در راه آن از تمام هستی و جان و مال خود و فرزندان و خانواده‌اش گذشته است.

وی یادآور شد: اگر بخواهیم حقیقت خلق بشر، حقیقت وجود پیغمبر (ص)، اولیاء و شهدا را تبیین و تفسیر کنیم و پی به این موضوع ببریم باید نمایی از قربانی شدن بشر برای دین را ترسیم و یادآوری کنیم.

به گزارش فارس، سردار شهید موسی زارعی فرمانده گردان امام حسین در 25خرداد سال 69در منطقه آلباتان سردشت در درگیری با منافقین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار