خبرهای داغ:
معاون فرماندار شهرضا گفت: روز قدس، روز قدرت‌نمایی جهان اسلام در عرصه بین المللی است، نفوذ کلام امام خمینی(ره) و لطف خداوند باعث شد تا این روز برای همیشه در تاریخ بشر ثبت شود.
کد خبر: ۸۶۹۵۱۰۳
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
روز قدس، روز قدرت‌نمایی جهان اسلام در عرصه بین المللی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، محمدحسین داراب در جلسه ستاد گرامی‌داشت واقعه هفت تیر و روز جهانی قدس، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب بویژه شهید آیت الله دکتر بهشتی و72تن از یاران با وفایش، اظهار کرد: یكی از وظایف مهم فرهنگی،شناساندن نقش و خدمات شهدای هفتم تیر به جوانان و آینده سازان انقلاباسلامی است.

وی افزود: نباید بگذاریم با گذشت زمان حوادثی همچون ترورها و دشمنی منافقین و استکبار جهانی که همواره قصد صدمه زدن به انقلاب و نظام را داشتهو دارند در کنار تبلیغات دشمنان رنگ ببازد.

معاون فرماندار شهرضا گفت: حادثه هفتم تیر سال 1360 و حوادث مشابه آن تجربه‌های گران‌قیمت و عبرت‌هایآموختنی بسیاری برای جامعه ایران دارد و به شرطی می‌توانیم تجربیات را بهكار بندیم كه از سطحی‌نگری و ظاهربینی مصون و به اصل واقعیات توجه داشتهباشیم.

وی بیان کرد: آشنایی با دیدگاه و تفكرات اسلامی، دشمن‌شناسی، قانون‌گرایی، عدالت‌طلبی، مبارزه با تحجر، اسلام‌شناسی، احیا و تكریم ارزش‌های اسلامی، ارایه چهره واقعی دشمن به افراد جامعه، بسط و گسترش اصول اسلامی در جامعه از مهم‌ترینشاخصه‌های بارز شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی بود.

داراب تصریح کرد: روز جهانی قدس، یک روز ملی و محدود به مرزهای ایران نیست، در این روز همه ملت‌های جهان با برپایی تظاهرات جنایات اسرائیل غاصب را محکوم می‌کنند.

وی تصریح کرد: روز قدس، روز قدرت‌نمایی جهان اسلام در عرصه بین المللی است، نفوذ کلام امام خمینی(ره) و لطف خداوند باعث شد تا این روز برای همیشه در تاریخ بشر ثبت شود.

معاون فرماندار شهرضا اظهار داشت: ما باید از هر موقعیتی برای تبیین فلسفه روز جهانی قدس و شخصیت شهدای هفت تیر به ویژه شهید بهشتی استفاده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها