حمیدرضا پورنوروز
فرمانده سپاه استان ایلام گفت: آنچه که هر سال در 14خرداد اتفاق میافتد قدرتی از اسلام در زیر سقفی به ظاهر کوچک اما به پهنای قلب های همه مومنین است.
کد خبر: ۸۶۹۵۰۹۹
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در مراسم تجلیل از خادمین ارتحال امام خمینی(ره) بیان کرد: آنچه که هر سال در 14خرداد اتفاق میافتد قدرتی از اسلام در زیر سقفی به ظاهر کوچک اما به پهنای قلب های همه مومنین است.

سردار حسینی بیان داشت: در جهان امروز قطعاً سراغ ندارین که ارکان کل نظام کامل همه در زیر یک سقف باشند در حالی که در مراسم ارتحال امام(ره) بخشی از آحاد مردم همراه با تمام مسئولین با امنیت ننوشته شده در هیچ جای دنیا در کنار هم به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گوش فرا دهند.

وی ادامه داد: هر ساله مردم از پیر و جوان با قلب های مالامال از عشق به ولایت تمامی خستگی های مسیر را به جان می خرند تا به سوی مرقد امام خمینی(ره) حرکت می کنند و با رهبری تجدید پیمان کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) با اشاره به اینکه بخاطر ماه مبارک رمضان در سه سال آینده هیچ اعزامی نخواهیم داشت؛ گفت: تاریخ نهضت دوران امام(ره) بعنوان ولی فقیه می گذرد ابعاد شخصیتی ایشان از همه لحاظ در گذشته حاکمیتی ایجاد کرد که قدرت های شرقی و غربی تمام بحران ها را مدیریت می کند.

سردار حسینی گفت: فلسفه اعتقادی، مدیریت و حکومت امام(ره) در دانشگاه های دنیا بین سیاسیون مورد بررسی قرار می دهند اما در شبکه بی.بی.سی هر چه تلاش می کنند چهره رهبر انقلاب تخریب کنند به نقطه قوت تبدیل می شود چون سیره امام مورد مطالعه دنیا قرار می گیرد.

وی در آخرافزود: امام خامنه ای امروز یگانه دوران است که انقلابی بودن و انقلابی ماندن امام(ره) را تبیین می کند.

در پایان این مراسم از خادمین ارتحال امام خمینی(ره) تجلیل بعمل آمد.


ارسال نظرات