خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهرود:

ظرفیت های فرهنگی دستگاه های اجرایی شاهرود متمرکز شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهرود خواستار تمرکز ظرفیت های فرهنگی دستگاه های مختلف شد، گفت: استفاده از ظرفیت همه دستگاه های اجرایی در مقوله فرهنگ الزامی است.
کد خبر: ۸۶۹۵۰۸۶
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام حمید عبدالهیان در دیدار با مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شاهرود به میزبانی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، ضمن اشاره به ظرفیت های فرهنگی پراکنده دستگاه های مختلف اجرایی و خدماتی، بیان داشت: اگر برنامه های فرهنگی دستگاه ها با هم پیوست شود و به صورت یک پروژه درآید می توان همه ظرفیت های نهادهای مختلف را متمرکز ساخت و با مدیریت واحد زمینه ی اقدامات خوب فرهنگی را فراهم آورد.

وی رسیدگی به محرومان و نیازمندان را یک رسالت دینی برای هر مسلمان دانست و تاکید کرد: البته دراین خصوص ارگان های فرهنگی رسالت سنگین تری به عهده دارند.

امام جمعه موقت شاهرود، با تقدیر از اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود در زمینه دستگیری از نیازمندان، از آمادگی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برای تبلیغ و ترویج سنت حسنه انفاق و زکات خبر داد و گفت: گنجاندن بسته فرهنگی و موارد آموزشی با موضوع ترویج زکات و انفاق از جمله ظرفیت هایی است که می توان برای آگاه سازی مبلغان دینی توسط سازمان تبلیغات انجام داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهرود نیز در این دیدار ضمن استقبال از طرح های ابتکاری تبلیغات اسلامی برای ترویج انفاق و زکات در بین اقشار مختلف به خصوص در ماه رمضان، گفت: فعالیت فرهنگی برای منفعت رساندن به مددجویان کمیته امداد همیشه مورد تاکید و حمایت مجموعه کمیته امداد است.

علی اکبر شبانزاده با یادآور شدن طرح های مختلف کمیته امداد مانند طرح محسنین، شفا، حمایت از ایتام، شناسایی خیران و ... خواستار همکاری اداره تبلیغات اسلامی برای ترویج و تبلیغ این طرح ها در محافل مذهبی شد و بیان داشت: مبلغان این سازمان در ماه مبارک رمضان پیرامون مسائلی نظیر زکات آگاهی رسانی کنند.

وی با اشاره به آیات متعدد قرآنی برای انفاق، محافل قرآنی را بستر مناسب دیگری برای ترویج این سنت حسنه دانست و افزود: باید از ظرفیت موجود در بخش روحانیان و شبکه تبلیغی برای اشاعه فرهنگ زکات در جامعه بهره برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها