مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی گفت: در ماه مبارک رمضان ۱۶۰ هزار مکددجوی نیازمند آذربایجان‌غربی در مراسم افطاری از طریق غذای گرم اطعام می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۹۵۰۷۳
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جلال حسین‌زاده با تشریح برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: از میان 160 هزار نیازمند طرح اطعام نیازمندان آذربایجان‌غربی حدود 7 هزار نفر در شهر ارومیه پذیرایی می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی با بیان اینکه هزینه این افطاری توسط خیرین استان تامین می‌شود تصریح کرد: خیرین ارومیه 2 هزار و 500 سبد غذایی آماده کرده‌اند که در شبهای رمضان در میان خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود که هزینه‌ای نزدیک بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در بر داشته است.

وی گفت: تاکنون بیش از 10 هزار یتیم نیازمند از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی شناسایی شده‌اند که در طول ماه مبارک رمضان برای حمایت از آنها از حامیان نیکوکار ثبت نام می‌شود.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه ایتام نیازمند استان در ماه مبارک رمضان در افطاریهای خیرین با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) اطعام می‌شوند خاطرنشان کرد: خیرین می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در تمام شهرستان‌ها و یا واریز کمک‌های خود به شماره حساب ملی 0154385438000 ویا از طریق سامانه #8877* در امر اطعام محرومان مشارکت کنند.

وی افزود: در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) که آغاز هفته اکرام ایتام است در جشن رمضان که با مشارکت شهرداری، صدا و سیما و دادگستری استان در پارک ائللر باغی ارومیه برگزار می‌شود از خیرین برای حمایت از ایتام نام‌نویسی می‌شود.

ارسال نظرات