خبرهای داغ:

تقریبا هیچ! سهم میاندوآب از پروژه های عمرانی ورزشی در سفر ریاست جمهوری

اینکه میاندوآب در سفر ریاست محترم جمهوری و هیئت دولت از پروِژه عمران ورزشی هیچ سهمی نداشته باشد،شایسته مردم این شهرستان نیست وتنها افسوس را در پی دارد و دیگر هیچ!
کد خبر: ۸۶۹۵۰۲۸
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به نقل از زرین خبر، در حالی که در زمان سفر رییس جمهور و وزا به آذربایجان غربی در 10 خرداد ماه، عدم افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی در میاندوآب سبب انتقادات برخی از اهالی میاندوآب نسبت به نبود پروژه افتتاحی در میاندوآب شد و این سوال را مطرح کردند که سهم شهر من از سفر رئیس جمهور و هئیت دولت به استان چه بود؟ ولی نکته جالب اینکه اعتبارات مصوب عمران ورزشی در سفر ریاست جمهوری که در سایت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی درج شده نیز نامی از میاندوآب را نشان نمی دهد.

میاندوآب یکی از مهدهای پرورش استعدادهای ورزشی در آذربایجان غربی است که از آن جمله می توان به کسب مدال علی کریمی کاراته کار نوجوان ملی پوش میاندوآبی در مسابقات جهانی و یا کسب تنها مدال تیم ملی در رقابت های جهانی مسابقات پرورش اندام و بدنسازی توسط باقر نصرت نژاد و یا کسب مدال در رقابت های دوچرخه سواری آسیایی توسط ابراهیم حاجی زاده که تنها نماینده استان و میاندوآب در این رقابت ها بود، اشاره کرد.

در سال های اخیر ورزشکاران شهرستان میاندوآب در رشته های مختلف خوش درخشیده اند و مقام های کشوری و جهانی را کسب کرده اند در کنار اینها به کسب افتخارات بی شمار دیگر توسط رشته های تیمی و انفرادی در سطح منطقه ای، کشوری و یا بین المللی و نیز مسابقات معلولان کشوری و بین المللی را هم باید اضافه کرد که نشان دهنده پتانسیل خوب میاندوآب در ظهور استعدادهای ورزشی است.

از سوی دیگر فراهم کردن امکانات یکی از زمینه های مهم در امر استعدادیابی ورزشکاران در این رشته است، که به همین منظور ودر راستای حمایت از ورزشکاران این رشته و فراهم کردن امکانات برای جوانان،در برخی از شهرها ،استادیوم های پنج هزار نفری کلنگ زنی شده و برخی از آنها نیز یا به بهره برداری رسیده ویا در مراحل پایانی احداث است.

بر اساس اعلام مسئولان وقت در سال 90 شهرستان میاندوآب نیز یکی از شهرهایی بود که قرار بود استادیوم پنج هزار نفری در آن احداث شود ودر بهمن ماه سال90 با حضور معاون عمرانی وقت استاندار آذربایجان غربی کلنگ احداث ورزشگاه پنج هزار نفری در میاندوآب در زمینی به مساحت 68 هزار مترمربع با زیربنای 25 هزار مترمربع و با اختصاص اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی بر زمین زده شد.

در حالی که کمبود اعتبار مانع از اجرای این طرح که از مصوبات دور نخست سفرهای استانی دولت قبل به آذربایجان غربی بود، شد، در دولت فعلی نیز با توجه به اولویت احداث پروژه های عمرانی با پیشرفت بالای 80 درصد عملاً از اولویت احداث خارج شده بود ولی آیا نمی شد اعتباری برای احداث آن با توجه به درخواست فرماندار و نیاز جوانان این شهرستان اختصاص داد و مصوب کرد؟

هم چنین فرماندار میاندوآب در سخنان خود که از ارائه درخواست های 61 گانه مردم میاندوآب از دولت خبر داد یکی از این موارد نیاز جوانان میاندوآبی به یک استادیوم پنج هزاری نفری بود که مردم این شهرستان امیدواربودند تا مقدمات احداث آن این بار فراهم شود.

جوانان اين شهر را مي توان از با استعداد ترين ها در عرصه ورزش و علم، هنر و ...به حساب آورد، واینکه علی رغم اقدامات خوبی که در سازماندهی و اعزام ورزشکاران به مسابقات مختلف و نیز توجه به ورزشکاران در این شهر می شود، اینکه میاندوآب در سفر ریاست محترم جمهوری و هیئت دولت از پروِژه عمران ورزشی هیچ سهمی نداشته باشد،شایسته مردم این شهرستان نیست وتنها افسوس را در پی دارد و دیگر هیچ!

ارسال نظرات
آخرین اخبار