مسئول بسیج ورزشکاران سپاه کربلا در گفتگو با «بسیج مازندران»:

محفل قرآنی قهرمانان ورزش مازندران برگزار می شود

محفل قرآنی بسیج ورزشکاران با حضور قهرمانان ملی و بین المللی ورزش مازندران عصر امروز در مسجد محمد رسول الله(ص) ساری برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۹۵۰۱۳
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سید جواد حسینیان مسئول بسیج ورزشکاران مازندران در گفتگو با خبرنگار بسیج مازندران از برگزاری محفل قرآنی قهرمانان ملی و بین المللی ورزشکاران مازندران خبر داد.

حسینیان افزود: برای دومین سال پیاپی محفل قرآنی ورزشکاران مازندران با همت اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران مازندران عصر چهارشنبه بیست و ششم خرداد ماه مصادف با نهم ماه مبارک رمضان در مرکز مازندران برگزار می شود.

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه کربلا اظهار کرد: در این محفل قرآنی قهرمانان استانی، ملی و بین المللی ورزش استان، جامعه ورزش، مسئولین استانی و شهرستانی حضور خواهند داشت.

حسینیان خاطرنشان کرد: در محفل قرآنی عصر چهارشنبه قاریان، حافظان و گروه های تواشیح و قرآنی استانی و کشوری با توانمندی های خود این مجلس را نورانیت خواهند بخشید.

وی با قدردانی از شهرداری ساری، استانداری و ورزش جوانان مازندران که در برگزاری محفل قرآنی همکاری داشتند،افزود: اقامه نماز جماعت و ضیافت افطار ورزشکاران برنامه پایانی محفل قرآنی سازمان بسیج ورزشکاران است.

این مسئول در پایان یادآور شد: مازندران بالغ بر 72 هزار ورزشکار دارد که 15هزار ورزشکار عضو بسیج ورزشکاران هستند.



انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
پر بیننده ها