مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه آموزشگاه شهداء شهید امینی در کلاس اخلاق که در روزهای فرد هرهفته ماه مبارک رمضان در حسینیه سپاه مهاباد برگزار می گردد ضمن اشاره به برکات عظیم ماه مبارک رمضان به تفسیر احادیثی از پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) پرداخت .
کد خبر: ۸۶۹۴۹۸۸
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین فتحی با تاکید بر مغتنم شمردن ایام جوانی در ذخیره توشه آخرت گفت تاهستیم دست دیگران را بگیریم در روایات آمده صدقه قبل از رسیدن به دست نیازمندان به عرش اعلا میرود ودر کارنامه اعمال خیرین ثبت میشود وپس از آن است که به دست نیازمندان می رسد.

حجت الاسلام فتحی ادامه داد خداوند کار خیرین در کمک به نیازمندان را در کیفیت آن می بیند نه در کمیت آن و همین است که هر کسی می تواند در حد وسع وتوان خود دست نیازمندان را بگیرد.

مسئول نمایندگی آموزشگاه شهداء فراموش کردن مرگ را یکی از اصلی ترین دلایل بروز و وجود ناهنجاریهای اجتماعی واخلاقی در جامعه برشمرد وافزود خود را اهل قبور دانستن و آخر وعاقبت امر خود را در بازگشت به سوی خدا و روانه شدن به سمت حساب و کتاب خداوندی ، مانع از ارتکاب گناه و معصیت میشود و انسان را همیشه در پیشگاه خداوند متعال قرار میدهد.

ارسال نظرات