در آستانه 27 خرداد، سالروز تشکیل جهادسازندگی و روز بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی گردهمایی به این مناسبت در یزد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۹۴۹۲۵
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به مناسبت بزرگداشت روز بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی ، گردهمایی اعضای کارگروه کشاورزی بسیج و شورای بسیج مهندسین کشاورزی استان یزد با حضور مسئولین این حوزه در سالن جلسات شهید بهشتی اداره حفظ نباتات یزد، برگزار شد.

در این مراسم نادر سلیم، معاون امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، برنامه ها و سیاست های این معاونت در راستای اقتصاد مقاومتی را تشریح کرد.

همچنین حجت الاسلام دکتر موسوی، نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، ضمن گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی و مثبت ارزیابی کردن این جلسات هم اندیشی، یکی از راه های استقلال و برون رفت از زیر سیطره دشمنان را خودکفایی در بخش کشاورزی اعلام نمود.

در این گردهمایی سید جمال سجادی پور، رییس سازمان جهادکشاورزی استان یزد، ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی بر ضرورت کیفی سازی تولیدات کشاورزی استان مطابق با استانداردهای جهانی جهت صدور تولیدات مازدا بر مصرف داخلی تأکید کرد.

غلام حسین دشتی، مسئول مرکز راهبردی و هم اندیشی بسیج اقشار سپاه الغدیر نیز که یکی دیگر از مدعوین این همایش بود به ضرورت ایده پردازی اشاره کرد و گفت: بهترین خدمت به نظام ارائه ایده و برنامه های کاربردی در جامعه است.

وی افزود: ایده پردازی و کار عملی جهاد بزرگی است که خود نوعی هدیه به امام و شهداست.

گفتنی است این گردهمایی دو ساعته که با میزبانی بسیج مهندین کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد برپا گردید با اقامه نماز جماعت و ضیافت افطار به کار خود پایان داد.


ارسال نظرات