مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت از بانوان ورزشکار استان انتظار داریم علی‌رغم وجود مشکلات عمده در حوزه ورزش از ظرفیت و استعدادهای خود استفاده کرده و در توسعه ورزش به خصوص در حوزه بانوان با عملکرد خوب خود سکوهای ملی و بین‌المللی را بیش از پیش فتح کرده و برای استان افتخار آفرینی کنند.
کد خبر: ۸۶۹۴۹۱۲
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳

جهانبخش ایزدپور پیش از ظهر در نشست با نایب‌رئیسان هیأت‌های ورزشی بانوان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: بانوان تاکنون در همه زمینه‌ها به خوبی عمل کرده و حتی می‌توان گفت در برخی زمینه‌ها از آقایان نیز پیشی گرفته‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح را از عوامل موثر در توسعه ورزش دانست و بیان داشت: ناآشنا بودن و عدم اطلاع‌رسانی دقیق و اصولی یکی از موانع مهم توسعه ورزش است.

وی با بیان اینکه حدود 86 سالن برای هیأت‌های ورزشی در سراسر استان وجود دارد، گفت: متأسفانه با وجود این تعداد سالن باز هم بانوان ورزشکار دچار مشکل بوده و در استفاده از اماکن ورزشی با موانعی روبرو هستند.

این مسؤول به مزایده گذاشتن اماکن ورزشی و استفاده از روش مدیریتی جهت استفاده بهینه از اماکن و سالن‌های ورزشی را از راهکارهای اصولی برای استفاده متعادل از سالن‌ها عنوان کرد و افزود: در سال جاری تصمیم گرفته‌ایم با کمک این دو راهکار تغییری اساسی در استفاده از اماکن ورزشی ایجاد کنیم تا همه ورزشکاران بتوانند از آنها استفاده کنند.

وی بر استفاده هیأت‌های ورزشی از اماکن موجود به روش مدیریتی تأکید کرد و گفت: به نظر من استفاده از روش مدیریتی مطلوب‌تر است زیرا در این روش اداره ورزش هیچ پولی بابت استفاده هیأت‌ها از اماکن ورزشی نمی‌گیرد ضمن اینکه هیأت‌ها نیز نمی‌توانند بابت استفاده ورزشکاران از سالن‌ها پولی دریافت کنند.

ایزدپور تعامل و داشتن ارتباط مستمر نایب‌رئیسان با فدراسیون مربوطه خود را یکی از عوامل موثر در رفع مشکلات بیان کرد و ادامه داد: در برخی موارد این ارتباط و تعامل می‌تواند در تأمین هزینه‌های مالی و کمک به هیأت تأثیرات زیادی داشته باشد.

این مسؤول کمبود اعتبار جهت اعزام ورزشکاران به مسابقات و لیگ‌های کشوری و نبود سالن مناسب جهت تمرین را از مهم‌ترین مشکلات بانوان ورزشکار استان بیان کرد و یادآور شد: البته بانوان استان توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالایی در ورزش دارند تاکنون به خوبی آنها را به نمایش گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: از بانوان ورزشکار استان انتظار داریم علی‌رغم وجود مشکلات عمده در حوزه ورزش از ظرفیت و استعدادهای خود استفاده کرده و در توسعه ورزش به خصوص در حوزه بانوان با عملکرد خوب خود سکوهای ملی و بین‌المللی را بیش از پیش فتح کرده و برای استان افتخار آفرینی کنند.

ایزدپور؛ شبنم بهشت، زهرا علیزاده، طاهره آذرپیوند، نسترن عزیزی، ندا اقبالی، مهناز آشتیانی، نجمه عبدالله پور و سعیده انصاری را از جمله بانوان افتخار آفرین و ملی پوش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد و گفت: همه بانوان استان دارای ظرفیتی مانند این ورزشکاران هستند که با کمی تلاش و همت می‌توانند از آن استفاده کرده و قهرمانی خود را اثبات کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در پایان ضمن تقدیر از همه بانوان ورزشکار استان، از نایب‌رئیسان هیأت‌های ورزشی بانوان خواست ضمن تشکیل کمیته‌ای با حضور مسؤول امور ورزش بانوان استان مشکلات هیأت‌های ورزشی خود را بیان کرده تا نسبت به پیگیری، رسیدگی و رفع آنها تصمیم‌گیری‌های لازم اتخاذ شود.

ارسال نظرات