دهه کرامت کهگیلویه و بویراحمد میزبان 8 جشنواره رضوی

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸ جشنواره‌ رضوی در این استان در دهه کرامت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۴۹۰۴
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵

رضا خردمند اظهار داشت: همه ساله در دهه کرامت جشنواره‌های رضوی در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال نیز در دهه کرامت و از سری برنامه‌های " از آفتاب " 8 جشنواره رضوی در مردادماه در شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: جشنواره استانی رضوی "دعای باران" در یاسوج مرکز استان برگزار می‌شود.

خردمند از برگزاری جشنواره استانی "داستان 55 کلمه‌ای رضوی" در گچساران خبر داد و گفت: جشنواره استانی "شعر گویشی رضوی" به میزبانی شهرستان باشت برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: برگزاری جشنواره استانی "خوشنویسی رضوی" در شهرستان بهمئی و "شعر کلاسیک رضوی" در دهدشت از دیگر جشنواره‌های رضوی در استان است.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: جشنواره استانی "نامه‌ای به حضرت امام رضا(ع)" در چرام، جشنواره استانی "عکس رضوی" در لنده و جشنواره استانی "پوسترسازی عفاف و حجاب" در شهرستان سی‌سخت برگزار می‌شود.

خردمند خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره‌های رضوی در کهگیلویه و بویراحمد در روز 21 مردادماه در یاسوج مرکز استان به همراه تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌ها برگزار می‌شود.

خردمند تصریح کرد: جشنواره‌های رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره‌ی ائمه معصومین به ویژه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و شناسایی، معرفی و تجلیل از پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره‌ی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می‌شود.

ارسال نظرات