خبرهای داغ:
سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان طی پیامی شهادت شهید مدافع حرم، برادر مهدی اسحاقیان را تبریک و تسلیت گفته و برای بازماندگان ایشان صبر و شکیبایی مسئلت کرد.
کد خبر: ۸۶۹۴۹۰۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان شهید مهدی اسحاقیان در دفاع از حرم و حریم اهل بیت (علیهم السلام) و نبرد با تروریست های تکفیری به خیل شهدای مدافع حرم پیوست، در همین راستا سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج)استان اصفهان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروزه پرچم پرافتخارکربلا و تفکر فرهنگ عاشورایی، برشانه های استوار جوانانی است که برای امتداد نهضت عاشورا و با تاسی گرفتن ازحضرت اباعبدالله الحسین (ع) شجاعانه وعاشقانه ازحریم امامت و ولایت دفاع می کنند و با نثارخون خود، برگ زرینی دیگر ازحدیث عشق و تبعیت ازمولا و سرور خود را رقم می زنند.

اینجانب شهادت شهید بزرگوارمهدی اسحاقیان رزمنده دلاور اسلام رابه محضرحضرت ولی عصر ارواحناله الفداء و نایب برحق ایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و همچنین خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده از خداوند سبحان برای آن شهید گرانقدر همنشینی با شهدای کربلا و حضرت ابالفضل العباس و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها