مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری اردوهای دانشجویی، دانش‌آموزی و خانوادگی با حضور یک‌هزار و 120 نفر از مددجویان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۴۸۹۹
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶

فرید محبی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی استان با موضوع اوقات فراغت اظهار کرد: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اوقات فراغت مددجویان نشست‌ها و جلساتی با ادارات و دیگر دستگاه‌ها داشته است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بر برنامه‌ریزی در خصوص اوقات فراغت مددجویان تأکید کرد و گفت: کمیته امداد در زمینه اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان مددجو برنامه‌های متنوعی دارد.

این مسؤول تصریح کرد: اجرای برنامه‌های متنوع و دوره‌های اوقات فراغت در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی دارد و روحیه خودباوری و خوداتکایی در آنها افزایش می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که برای شرکت یک‌هزار و 120 نفر در این برنامه اردویی برنامه‌ریزی‌ شده است، تصریح کرد: برگزاری اردوهایی دانشجویی، دانش‌آموزی و خانوادگی و همچنین فرزندان بازمانده از تحصیل مددجویان در ایام تعطیل از برنامه‌های کمیته امداد است.

این مسؤول با بیان این‌که در این ایام برنامه‌های برای زنان بی‌سرپرست در نظر گرفته شده است، گفت: از 280 نفر سهمیه ر نظر گرفته برای عتبات عالیات و سفر به کربلای معلی بیشترین آنها زنان بی‌سرپرست هستند.

ارسال نظرات