خبرهای داغ:
امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه این شهرستان در بخش میراث فرهنگی و جاذبه‌های طبیعی گردشگری ‌دارای استعداد و ظرفیت خوبی است، گفت: حیف است مردم اندیمشک با بودن این سدها برای تفریح به دیگر شهرها بروند.
کد خبر: ۸۶۹۴۸۸۹
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری  بسیج از اندیمشک، حجت‌الاسلام و‌المسلمین نعمت‌الله خدامی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار جدید اندیمشک در سالن شهید مرتضی مطهری این شهرستان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا‌ست که با توجه به سیره اهل بیت (ع) و کلام خدا می‌توان از فضیلت‌های متعدد این ماه پر خیر و برکت استفاده و مسیر معنوی و اسلامی و انقلابی جامعه را تقویت کرد.

وی افزود: با توجه به آموزه‌های قرآن و سیره اهل بیت (ع) می‌توان جامعه را بیش از گذشته در مسیر تعالی و اهداف اسلامی و انقلابی بهتر و بیشتر هدایت کرد و زمینه رشد و تعالی را برای اقشار مختلف اجتماع در حوزه‌های مختلف فراهم کرد.

امام جمعه اندیمشک عنوان کرد: ایمان به خدا و توجه به رفع مشکلات مردم، مهم‌ترین شاخص یک مدیر موفق بوده که امید است این ملاک بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

وی گفت: شهرستان اندیمشک، دارای چهار دانشگاه و حوزه علمیه در بخش‌های مختلف خود است که با استفاده از ظرفیت موجود در این مراکز علمی و فرهنگی و دانشگاهی می‌توان توسعه شهرستان را در بخش‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی فراهم کرد.

‌خدامی بیان کرد: اندیمشک در بخش ریل و جاده نیز دارای ظرفیت و استعداد منحصر به فردی است که در صورت توجه به این ظرفیت‌ها می‌توان شاخص‌های توسعه را در این شهرستان بیش از گذشته مورد توجه قرار داد.

وی افزود: اندیمشک در بخش میراث فرهنگی و جاذبه‌های طبیعی گردشگری نیز دارای استعداد و ظرفیت خوبی است که در صورت معرفی و استفاده از این توان بالقوه می‌توان اقتصاد شهرستان را بیش از گذشته در این زمینه رونق بخشید و حیف است مردم اندیمشک با بودن این سدها برای تفریح به دیگر شهرها بروند.

امام جمعه اندیمشک اظهار کرد: در طول سال‌های اخیر مبارزه با فساد سازمان یافته در زمینه، معضلات فرهنگی و اخلاقی و کاهش استعمال مشروبات الکلی در سطح شهرستان و کشور جدی گرفته شده و قدم‌های خوبی در این زمینه برداشته شده که امیدواریم این مسیر در جامعه با جدیت ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها