رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: این شهرستان از سال گذشته تاکنون به 12 دستگاه جدید برای افزایش خدمات درمانی به بیماران مجهز شده است.
کد خبر: ۸۶۹۴۸۷۳
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹
هایده حافظ قرآن در گفتگو با بسیج، از افزایش دستگاه های رادیو لوژی دیجیتال، ماموگرافی، سونوگرافی، اکوکاربرگرافی، CT، ام آر آی، میکروسکوپ جراحی مغز و اعصاب، میکروسکوپ جراحی گوش، حلق و بینی، اتو کلاوهای اتاق عمل و ارتقا تجهیزات رشته ارتوپدی و ارولوژی در اتاق عمل با هدف تسهیل در خدمات دهی به انبوه بیماران مراجعه کننده به این بیمارستان خبر داد.
وی بیان کرد: 14 هزارو 26 نفر از سال گذشته تاکنون در تنها بیمارستان این شهرستان بستری شدند.
حافظ قرآن متوسط اقامت بیمار در بیمارستان این شهرستان را سه و هفت دهم درصد در روز اعلام کرد و افزود: اعمال جراحی انجام شده از سال گذشته تاکنون در این بیمارستان پنج هزارو 745 مورد بوده است.
وی بیان کرد: 112 هزار و 138 بیمار در اورژانس این شهرستان پذیرش و مداو شدند.
حافظ قرآن تعداد تخت های فعال بیمارستان شهید رجایی گچساران را 141 مورد اعلام کرد و گفت: این مرکز درمانی شامل 15 بخش بالینی و سه بخش پاراکلینیکی است.
حافظ قران تصریح کرد: 37 پزشک متخصص و 11 پزشک عمومی در رشته های تخصصی جراحی عمومی، توانبخشی، بیهوشی، زنان و زایمان، داخلی، اطفال، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، قلب و عروق، رادیولوژی، جراحی مغز و اعصاب، روانپزشکی، عفونی، پاتولوژی ، طب اورژانس و رادیوتراپی خدمات لازم را به مردم ارائه می دهند.
وی ابراز کرد: 55 درصد از مجموع زایمان های انجام شده در تنها بیمارستان این شهرستان از سال گذشته تاکنون سزارین بوده است.
حافظ قرآن گفت: دو هزار و 559 مورد زایمان در بیمارستان شهید رجایی این شهرستان انجام گرفت که از این میزان یکهزارو 149 مورد طبیعی است.
وی تعداد بیماران مراجعه کننده به بخش رادیولوژی را 16 هزار و 318 نفر اعلام کرد و گفت: بیش از 14 هزار و 902 نفر به آزمایشگاه بیمارستان شهید رجایی مراجعه کردند.
وی راه اندازی واحد هورمون آزمایشگاه، بازسازی اورژانس، بازسازی آزمایشگاه، بازسازی بخش زنان و اعصاب و روان، راه اندازی کامل زایمان بدون درد، راه اندازی اتاق عمل پنج و بازسازی فضای سبز را از مهمترین اقدامات در دست اجرا در سال 95 اعلام کرد.
ارسال نظرات