مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: باید خانواده ها نظارت بیشتری بر رفتارهای سنجیده و نسنجیده فرزندانشان در فضای مجازی داشته باشند و آنان را از مخاطرات این شبکه ها آگاه سازند.
کد خبر: ۸۶۹۴۸۵۷
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
حجت الاسلام سید محمود الهی نیا مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده اظهارکرد: فرهنگ دینی و ملی ما به عنوان یکی از شاخص ترین فرهنگ ها در تمام جهان شناخته می شود که سالانه حجم عظیمی از گردشگران را به خود مجذوب می کند.

وی افزود: حضور روحانیون و مبلغان دینی در روستاها و آشنا نمودن آنان با مسائل و چالش های اجتماعی در روستاها می تواند نقش مهمی در آگاهسازی خانواده داشته باشد.

مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد: باتوجه به هجمه های فرهنگی دشمن و رسالت اصلی روحانیون و مبلغان دینی می توان آنان را پیشقراولان جنگ نرم در جامعه معرفی کرد.

وی تاکید کرد: گسترش شبکه های اجتماعی و حضور فعالانه نوجوانان و جوانان در فضای مجازی به گونه ای شد که متاسفانه از کنترل خانواده ها خارج شده است.

الهی نیا تاکید کرد: باید خانواده ها نظارت بیشتری بر رفتارهای سنجیده و نسنجیده فرزندانشان در فضای مجازی داشته باشند و آنان را از مخاطرات این شبکه ها آگاه سازند.

ارسال نظرات