خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه سراب:
خبرگزاری بسیج: مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه سراب در آئین افتتاح دارالقران پایگاه شهید بهشتی منطقه مهربان، افتتاح دارالقرآن را گام بزرگی برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه دانست.
کد خبر: ۸۶۹۴۸۵۶
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، محامدی اذعان کرد: متاسفانه نتوانستیم قرآن را در برنامه زندگی جاری و ساری کنیم و هنوز قرآن غریب مانده و خیلی ها با قرآن بیگانه هستند.

وی خاطرنشان کرد: قرآن درس زندگی، شجاعت و عزت مسلمان است که اگر با قرآن مانوس باشیم، سعادتمند خواهیم شد.

فرمانده پایگاه شهید بهشتی مهربان نیز در سخنانی با اشاره به راه اندازی نخستین دارالقرآن بسیج مهربان در این پایگاه، اظهار کرد: در این دارالقرآن 80 نفر از بسیجیان در کلاس های قرانی سازماندهی شده اند.

محمد سروی افزود: در کنار آموزش قرآن، کلاس های اخلاق، احکام، امدادرسانی، خوشنویسی، کامپیوتر و آشنایی گیاهان دارویی به بسیجیان آموزش داده خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت های این پایگاه، بیان داشت: پایگاه شهید بهشتی مهربان دارای سه حلقه صالحین بود که با تلاش های انجام شده، به 14 حلقه صالحین افزایش یافته و اعضای دارالقران هم در حلقه های صالحین سازماندهی خواهند شد.

در پایان این آئین به قید قرعه به سه نفر از اعضای دارلقران جوایزی اهدا و از فعالیت چندین ساله رضا محمدپور(مربی قرآنی) تجلیل شد.

ارسال نظرات