خبرگزاری بسیج: امام جمعه مهربان در آئین افتتاح دارالقران پایگاه شهید بهشتی این منطقه، با بیان اینکه اگربه قرآن عمل کنیم، بزرگترین معروف را انجام داده ایم، از جوانان قرآنی خواست در نماز جمعه حضور حداکثری داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۹۴۸۵۵
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی،حجت الاسلام مرسلی، ایجاد دارالقران ها را برای ترویج قران و آموزه های اسلام لازم خواند.

وی افزود: لازم است قرآن را به نوجوانان وجوانان بشناسانیم چراکه امام علی(ع) در خطبه 198 نهج البلاغه قرآن را نوری معرفی می کند که چراغش هیچوقت خاموش نمی شود.

امام جمعه مهربان تاکید کرد: لازم است نشست های قرآن و دارالقران ها در شهر مهربان ترویج یابد تا حافظان و مفسران و مربیان از این شهر پرورش یافته و تقدیم جامعه اسلامی شوند.

وی با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان از طریق ماهواره و شبکه های مجازی، تنها راه مقابله با این هجمه ها را برنامه های قرآنی دانست.

فرمانده حوزه شهید محلاتی مهربان نیز در سخنانی با بیان اینکه وظیفه دارالقرآن ها توانمندسازی و ساخت نیرو برای آینده است، اظهار داشت: محیط های دارلقرآن فضای مناسب برای پرورش استعدادهای جوانان است.

عیسی علیپور راه اندازی این مرکز قرآنی را در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب با هدف ترویج آموزه های قرآنی عنوان و تاکید کرد: لازم است به دارالقران ها اهمیت زیادی داده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها