خبرهای داغ:
مراسم جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم به یاد شهدای بزرگوار انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، همزمان با شبهای ماه مبارک رمضان در بوستان شهدای آذر برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۶۹۴۸۵۲
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم ویژه خواهران و برادران به همت ستاد یادواره مشق عشق پایگاه بسیج شهدای آذر هر شب از ساعت 22:30 تا 24 در بوستان شهدای آذر قم مقابل مسجد نبی اکرم(ص) برگزار می گردد.

در ابتدای این مراسم معنوی که با برپایی مسابقات فرهنگی و اهداء جوایز و استقبال خوب اهالی بخصوص جوانان و نوجوانان برگزار می شود، حجت الاسلام ثابتی به بیان احکام و نکات تفسیری پیرامون آیات نور و حیات طیبه شهدا می پردازد، سپس قاریان و حافظان برجسته قرآن کریم اجزائی از قرآن کریم را با اهداء ثواب آن به ارواح مطهر شهدا تلاوت می کنند.

همچنین به همت مسئولان بسیج، مهد قرآنی ویژه کودکان3 تا 9 سال در این بوستان پیش بینی شده تا همزمان با برپایی محفل قرآنی، با اجرای برنامه های جذاب قرانی و سرگرمی توسط کارشناسان، آموزه های قرآنی را به کودکان آموزش می دهند.

مراسم جزء خوانی قرآن کریم با همکاری تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع)، بنیاد شهید و امور ایثارگران، موسسه اعتباری کوثر، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان فرهنگی هنری شهرداری، صداوسیمای مرکز قم و حوزه چهار شهید ورزنده ناحیه امام حسین(ع) برگزار می گردد.

نمایشگاهی مرتبط با دفاع مقدس نیز در حاشیه این مراسم برپا شده است.

لازم به ذکر است ستاد یادواره مشق عشق چندین سال است که در ایام هفته دفاع مقدس به برپایی مراسم گرامیداشت ایام این هفته با حضور مسئولان کشوری و استانی می پردازد.


ارسال نظرات