خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: طرح جوانه‌های صالحین به عنوان یک طرح جامع و کامل برای پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات در فصل تابستان است.
کد خبر: ۸۶۹۴۸۳۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
سرهنگ محمود بداغی در گفتگو با خبرنگار بسیج در کبودراهنگ، ضمن عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: طرح جوانه‌های صالحین به عنوان یک طرح جامع و کامل برای پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات در فصل تابستان است.

وی افزود: این طرح با هدف ارتقاء، جذب و تشکیل حلقه‌های جدید صالحین، در راستای تبدیل اوقات فراغت تابستان به عرصه‌ای برای رشد و تعالی بسیجیان و عموم مردم طراحی و اجرا می­شود که شعار محوری این طرح نشاط و تعالی با محوریت اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در تابستان قشر عظیمی از نوجوانان و جوانان فعالیت خاصی انجام نمی دهند برنامه ای مناسب برای آنان نقش بسیار مهمی در انتخاب درست مسیر زندگی شان ایفا می‌کند و با توجه به فراگیر بودن این طرح برنامه‌ای هدفمند در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است.

وی اظهار کرد: شجره طیبه صالحین برنامه مستمر بوده و به فصل یا زمان خاصی تعلق ندارد اما بی‌تردید تابستان فرصتی است که با توجه به فراغت اکثر متربیان در شجره طیبه و فراغت بیشتر آنها می‌توان با برنامه ریزی مناسب به غنی کردن این اوقات در راستای رشد و ارتقای متربیان تلاش کرد.

بداغی اظهار داشت: طرح جوانه های صالحین این امکان را فراهم می آورد که به گرایش ها و نیازهای نوجوانان و جوانان در هر سطحی توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح از 17 خرداد ماه تا 18 تیر ماه سال جاری در 94 پایگاه مقاومت بسیج منتخب در شهرستان کبودراهنگ اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: از جمله برنامه هایی که در پایگاه‌های منتخب مجری طرح جوانه های صالحین برگزار می شود می توان به برنامه آشنایی با نماز و مقدمات آن، روخوانی و روانخوانی قرآن، نهادینه سازی شعار اقتصاد مقاومتی، فعالیت های فرهنگی و ورزشی اشاره کرد.

وی ابراز داشت: در این راستا با اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش همکاری‌های لازم برای بهتر اجرا شدن برنامه صورت گرفته است.

بداغی تصریح کرد: برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های این طرح جامع، چندین جلسه ستاد پشتیبانی در سطح ناحیه و شهرستان برای چگونگی تقسیم کار و وحدت رویه و پیشبرد برنامه ها صورت گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات