خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در گردهمایی تبیین فرنگ نهادی کارکنان این ناحیه گفت: پیروزی، ترقی و موفقیت انسان در گرو جهاد و خلوص نیت اوست.
کد خبر: ۸۶۹۴۷۶۱
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: هرکس در راه جهاد با نفس مبارزه کند خداوند قطعا و حتما او را یاری می کند و اگر از گناه دوری کند راه های نجات و رسیدن به خدا برای او آسان خواهد بود.

حجت الاسلام فیضی زاده خاطرنشان کرد: بنای قرآن کریم بر انسان سازی است نه داستان سرایی و اگربرخی مواقع داستانی را بیان می فرماید آن هم درصدد معرفی راه های ترقی و سعادت و ارائه طریق و حتی اتصال الی المطلوب است.

وی ادامه داد: هرکس مخلصانه و برای خدادر هر زمینه ای گامیبرای مبارزه با دشمن بردارد راه های نجات و موفقیت برای او باز می شود و خدای متعال او را قطعاًی اری خواهد فرمود.

فرهنگیار سپاه مراغه علت شکست و ناکامی انسان ها را کوتاهی در جهاد و نبودن اخلاص در کارها دانست و گفت: تازمانی که انسان با همه دار و ندار خود به میدان نیاید و در کارهای خود اخلاص نداشته باشد نصرت حاصل نمی شود .

وی اضافه کرد: آنچه به تلاش انسان ارزش می دهد خلوص نیت اوست، مومنین باید در تمام امورات خود خلوص نیت داشته باشند در غیر این صورت ریا و شرک بوده و در پیمودن راه از خدای متعال انتظار یاری داشتن بی مورد خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مراغه در ادامه سخنان خود ضمن ردّ پلورالیسم، اسلام را دین کامل عنوان و بیان کرد: ادیان پیش از اسلام ناقص بوده و با اسلام تکامل یافته و با ولایت اهل بیت علیهم السلام مرضیّ رضای پروردگار متعال واقع شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها