فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم بیان داشت: هر چه در احیاء امر به معروف و نهی از منکر سرمایه گذاری کنیم، به اصلاح جامعه و ترویج ارزش‌های اسلامی و مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن، کمک کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۶۹۴۷۵۴
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ دوم پاسدار محمد مدرسی، بیان داشت: دوره آموزش ضابطین امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه میثم به تعداد 100 نفر از بسیجیان این ناحیه به مدت دو روز با هدف تقویت آموزش های امربه معروف و نهی از منکر و افزایش تجربیات ضابطین امر به معروف و نهی از منکر و آشنایی با شیوه های اخلاقی و تربیتی این فریضه، در فرهنگسرای انقلاب اسلامی با حضور یکصد نفر از افراد واجد شرایط برگزار شد.

وی با اشاره به عناوین آموزش های اجاره شده در این دوره گفت: مباحثی نظیر«آشنایی با جرایم مشهود»، «گزارش نویسی و نحوه تهیه گزارش»، «آشنای با قوانین و مقرارات ضابطین»، «رعایت اصول حفاظتی در ماموریت» و «اخلاق مداری در ماموریت» به ضابطین تدریس شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم افزود: امر به معروف و نهی از منکر یا به تعبیر مقام معظم رهبری« واجب فراموش شده »، باید در جامعه زنده شود، چراکه در روایات ما قوام شریعت امر به معروف و نهی از منکر معرفی شده است.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از همه کسانی که در طرح ضابطین امر به معروف و  برگزاری این دوره مشارکت داشته اند، افزود: هر چه در احیاء امر به معروف و نهی از منکر سرمایه گذاری کنیم، به اصلاح جامعه و ترویج ارزش های اسلامی و مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن، کمک کرده ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها