خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر در این همایش با اشاره به تلاش شبانه روزی دشمنان برای ایجاد رخنه و نفوذ در بین مسلمانان گفت: ایجاد شبهه فکری و فرهنگی از جمله ترفند های دشمنان است که گاهی از داخل و خارج به روایات معصومین شبهه وارد می کنند و آن ها را کهنه می پندارند.
کد خبر: ۸۶۹۴۷۵۳
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیف اله نجفی خاطر نشان کرد: معصومین به خدا متصل بوده و هستند و حرف آن ها کهنه گی ندارد و پیامبر اسلام نیز فرموده اند؛- من از فقر فرهنگی امتم نگرانم نه از فقر اقصادی- چراکه در جریان محاصره اقتصادی پیامبر و یارانش که سه سال طول کشید کسی از دین و محافظت از آرمان های دینی خسته نشد.

وی با اشاره به شعار برخی از سیاسیون مبنی بر مدارا کردن گفت: در اسلام هم مدارا کردن تاکید شده و بسار خوب است و حتی امام زمان (عج) هم در زمان ظهور بنا بر مدارا دارد ولی با افرادی که از آن ها فتنه و توطئه ای نرسد.

حجت الاسلام نجفی اضافه کرد: با دشمنانی که شبانه روز برای ایجاد رخنه و نفوذ در بین مسلمین و برای براندازی نظام اسلامی به طرق مختلف تلاش می کنند مدارا چه معنایی دارد، دشمنی که همیشه در فکر خصومت است نباید در مقابل او حرف مدارا زد بلکه باید در برابر او سنگر های تسخیر ناپذیری زد.

وی گفت: فرهنگ هویت و ماهیت و حیات هر جامعه ای است و اسارتی سخت تر از اسارت فرهنگی نیست چراکه در این اسارت ذهن و فکر و اندیشه انسان تسخیر می شود و امروز دشمن فقط به فکر اسارت فرهنگی ملت ایران و حتی مسلمانان می باشد.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب پایبندی به ارزش ها، اعتقاد عمیق به مردم و حساسیت در مقابل دشمن و همچنین پایبندی به استقلال و تقوای دینی و سیاسی را از راه های مقابله با نفوذ دشمن خواند.

وی گفت: ادامه راه شهدا و زنده نگه داشتن آرمان ها و اهداف حضرت امام و حفظ اتحاد مردم و قید وابستگی را زدن می تواند سنگر محکم فرهنگی در برابر دشمن ایجاد کند.

ارسال نظرات