قاسم سلیمانی دشتکی با بیان اینکه تولیدکنندگان با اجرای تعهدات خود می‎‌توانند قدمی موثر در رفع موانع تولید بر دارند گفت: رابطه دو سویه دستگاه اجرایی و تولیدکنندگان عاملی مهم برای رفع موانع تولید است.
کد خبر: ۸۶۹۴۷۵۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ استاندار چهارمحال و بختیاری امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با تاکید بر حل سریع مشکلات بخش تولیدی اظهار کرد: مشکلات مالی تنها مانع تولیدات نیست و علاوه بر پرداخت تسهیلات به این افراد باید مشکلات دیگری که این واحدها دست و پنجه نرم میکنند همچون مالیات، ثبت اسناد و تامین اجتماعی نیز مرتفع گردد.

قاسم سلیمانی دشتکی به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع واحدهای تولیدی استان اشاره کرد و گفت: تولید کنندگان نیز باید برای رفع مشکلات خود با دسنتگاه‌های اجرای نهایت همکاری را داشته باشند چرا که برای دست بیافتن به اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات همکاری دوجانبه را می‎طلبد.

وی عمل کردن به مصوبات این ستاد از سوی تولید کنندگان را عامل اصلی رفع موانع دانست و عنوان کرد: این ستاد برای رفع موانع تولیدکنندگان ایجاد شده است و در صورت اینکه تولیدکنندگان به تعهدات خود عمل نکنند از حمایت‌های این ستاد برخوردار نمی‎‌شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری دستیابی به اقتصاد مقاومتی و رسیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را از اهداف مهم این ستاد عنوان کرد و افزود:  باید برای دست یافتن به این مهم با تمام تلاش قدم بر داشت و تولیدکنندگان نیز با اجرای تعهدات خود برای رسیدن به این هدف بزرگ قدم موثری بر دارند.

ارسال نظرات