زارع‌زاده در گفت‌وگو با «بسیج»:

انتخاب مجدد روحانی در انتخابات 96 دور از ذهن است

نماینده سابق مجلس گفت: آقای روحانی در روزهای آغازین دولت خود به مردم وعده داد که صد روزه مشکل اقتصاد کشور را حل می‎کند، اما این وعده به هیچ عنوان عملی نشد و فضای اقتصادی در این دولت تاکنون بسیار ضعیف و ناکارآمد بوده است.
کد خبر: ۸۶۹۴۷۱۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
دخیل عباس زارع زاده مهریزی نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، در خصوص عملکرد 3 سال گذشته دولت یازدهم اظهار داشت: عملکرد دولت در این سه سال بر مبنای توقعی که ایجاد کردند نبوده است.

زارع زاده تصریح کرد: آقای روحانی در روزهای آغازین دولت خود به مردم وعده داد که 100 روزه مشکل اقتصاد کشور را حل می‎کند، اما این وعده به هیچ عنوان عملی نشد؛ رکود سر جای خود باقی ماند، معیشت مردم در تنگنای بسیار شدید قرار دارد و نتیجه‎ای نیز در فضای اقتصادی کشور نداشت.

نماینده سابق مجلس در ادامه تاکید کرد: فضای اقتصادی در این دولت تاکنون بسیار ضعیف و ناکارآمد بوده است.

زارع زاده به عملکرد دولت در حوزه سیاست خارجه اشاره کرد و گفت: این دولت  در حوزه سیاست خارجه نسبت به کشورهای غیراستکباری موفق بوده اما نسبت به کشورهای استکباری سیاست درستی اتخاذ نشد و جرأت و جسارت را علیه ما از قبل امریکا و انگلیس و کشورهای همسو با آن ایجاد کرد که در شأن روحیه انقلابی کشور ما نیست و نخواهد بود.

نماینده سابق مجلس در خاتمه عنوان کرد: با توجه به فضای موجود در کشور نیز بعید می‎دانم که این دولت در دور بعد رأی آورد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار