جانشین فرمانده انتظامی مازندران هشدار داد:

برخورد با بدحجابی و سگ‌گردانی در سواحل مازندران

جانشین فرمانده انتظامی مازندران برخورد با بد پوششی، برخورد با سگ گردانی ها و برخورد با مزاحمان نوامیس مردم، را از مهمترین اولویت های پلیس در تامین امنیت مردم و مسافران در سواحل مازندران اعلام کرد.
کد خبر: ۸۶۹۴۶۹۴
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،جانشین فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر مدیریت انتظامی بر شهرک های ساحلی، گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برقراری نظم و امنیت در سواحل دریا و ایجاد بستری مناسب برای استفاده عموم مردم و مسافران در ایام تعطیلات تابستان از مواهب الهی، طرح سالم سازی دریا با همکاری سازمان ها و دستگاه های اجرایی با پلیس از اول خرداد در مازندران آغاز شد.

سرهنگ ریاحی نسب مشارکت مردمی را از عوامل مهم و اثرگذار بر موفقیت اجرای طرح مربوطه دانست.

وی به اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس در سواحل دریا اشاره کرد و افزود: ارائه هشدارهای پلیسی و انتظامی به مسافران در مراقبت از اموال برای پیشگیری از سرقت، مراقبت از فرزندان و خانواده حین شنا در دریا و هشدار به اماکن و صنوف در رعایت قوانین و مقررات، تهیه و توزیع بروشورهای هشداری، نصب بنرهای تبلیغاتی و هشداری در سواحل از جمله این اقدامات است.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه پلیس نقاط حادثه ساز دریای مازندران را نیز با نیرو و موانع مسدود کرده، گفت: 320 نقطه حادثه خیز و 169 منطقه ممنوعه شنا در سواحل دریا شناسایی شد که با استقرار نیرو و انسداد کامل از بروز هرگونه حوادث ناگوار پیشگیری می شود.

سرهنگ ریاحی نسب با اعلام اینکه 122 طرح در 72 نقطه از ساحل 338 کیلومتری دریا در استان ایجاد شد، به افزایش 30 درصدی تعداد طرح ها نسبت به مدت مشابه پارسال اشاره کرد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها