خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: 65 مکان استقرار ثابت و 12 ایستگاه پلیس را برای توجیه امر به معروف در ایام ماه مبارک رمضان بکارگیری کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۶۹۴۶۲۵
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار حاجی محمد مهدیان نسب پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به ایام ماه رمضان اظهار داشت: باید احترام این ماه مهمانی را حفظ کنیم و از این فرصت بهره معنوی ببریم.

وی با بیان اینکه از اوایل این ماه نیروی انتظامی اقدامات مناسبی را انجام داده است، اظهار داشت: از جمله این اقدامات طرح های ترافیکی بوده است.

فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: 65 مکان استقرار ثابت و 12 ایستگاه پلیس در این ایام برای توجیه امر به معروف را بکارگیری کرده‌ایم.

وی در همین مورد افزود: حدود 60 تخته بنر و 30 هزار بروشور با محتوای ماه رمضان در سطح استان نصب و پخش شده است.

مهدیان نسب با اشاره به توجیه مناسب مردم و سخنرانی یک هفته قبل از ماه رمضان در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: به تعداد 373 نفر توجیه و ارشاد انجام شده که شامل مسافر و.. بوده‌اند و همچنین 74 نفر روزه خوار را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کرده‌ایم.

وی با اشاره به دیگر اقدامات اجرایی در خصوص روزه‌خواری در ملأعام افزود: 10 دستگاه خودرو که در ملاء عام اقدام به روزه‌خواری کرده بودند در این ایام توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه مهم جدی گرفتن موضوع امر به معروف است، اظهار داشت: در سطح استان با اقدامات مناسب انجام شده طرح های جامعی نیز برای شب های لیالی قدر در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی آمادگی کامل برای برقراری امنیت و آسایش مردم را بیش از پیش دارد، گفت: متأسفانه بعضی از صنوف هستند که رعایت نمی کنند و دستور داده شده که سرکشی ها بصورت جدی انجام شود زیرا که همه باید حافظ ارزش ها باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات