تحلیل عارفی از عملکرد 3 ساله دولت یازدهم در گفت‌وگو با «بسیج»:

دولت یازدهم بدقول‌ترین دولت پس از انقلاب است

نماینده سابق مجلس گفت: به نظر می‎رسد این دولت ضعیف‌ترین دولت بعد از انقلاب به لحاظ عملکرد است و با توجه به قول‌هایی نیز که به مردم داده اما محقق نشده، بدقول‌ترین دولت بعد از انقلاب باشد.
کد خبر: ۸۶۹۴۶۰۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
فرج الله عارفی، نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص عملکرد 3 سال گذشته دولت یازدهم اظهار داشت: شخص آقای روحانی بر این باور بود که توفیق هر دولتی در سفره مردم است، اما اکنون دولت آقای روحانی نزدیک به 150 قول در حوزه‎های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به مردم داده و طبق ارزیابی ما قول‎ها و وعده‎های آقای روحانی تاکنون عملی نشده است.

عارفی با تاکید بر اینکه روحانی باید پاسخگوی قول‎های داده شده به مردم باشد، بیان کرد: آقای روحانی و مجموعه دولت در طول این 3 سال سپری شده از عمر آن فقط دنبال مذاکره با غرب بوده تا بتواند در موضوع هسته‎ای به یک نقطه‎ای برساند که علیرغم تلاش زیاد موفق نشد.

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: به نظر می‎رسد این دولت ضعیفترین دولت بعد از انقلاب به لحاظ عملکرد است و با توجه به قول‌هایی نیز که به مردم داده اما محقق نشده، بدقول‌ترین دولت بعد از انقلاب باشد.

عارفی عنوان کرد: برآیند ما این است که مردم با قدرت تصمیم گیری خود قطعا ممکن است آن اتفاقی را به وجود بیاورند که اولین بار در کشور باشد؛ یعنی نظر خود را از این دولت برگردانند و این دولت اولین دولت 4 ساله بعد از انقلاب باشد.
ارسال نظرات