فرشیدی گفت: به نظر من ضرورت دارد تا بعد نظارتی مجلس بر برجام تقویت شود و دولت مکلف گردد که در راستای دفاع از حقوق ملت متناسب با رفتار آمریکایی ها اقدام کند.
کد خبر: ۸۶۹۴۵۶۹
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

محمود فرشیدی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به عملکرد ضعیف هیات نظارت بر برجام گفت: از ابتدا این انتظار و مطالبه وجود داشت که این هیات، نظارت دقیقی بر اجرای برجام داشته باشد اما متاسفانه تاکنون مطالبات برآورده نشده است.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به مردمسالاربودن نظام هیچ اقدامی علیه منافع ملت پنهان نمی ماند و مسائل خیلی زود شفاف می شود، گفت: امروز تقریبا مشخص شده است که دشمن در حال کم فروشی است و هنوز برخی به آمریکایی ها حسن ظن دارند.

فرشیدی با بیان اینکه به نظر من برخی مسئولین هراس دارند از اینکه بگویند برجام به نتیجه نرسیده است، گفت: اگر با صداقت با مردم روبرو شویم آنها نیز شکست برجام را بر عهده دشمن می بینند نه مسئولین اما اگر واقعیت ها کتمان شود گلایه ها آغاز می گردد.

وزیر اسبق آموزش و پرورش خاطرنشان نمود: به نظر من ضرورت دارد تا بعد نظارتی مجلس بر برجام تقویت شود و دولت مکلف گردد که در راستای دفاع از حقوق ملت متناسب با رفتار آمریکایی ها اقدام کند.

ارسال نظرات