خبرهای داغ:
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان البرز:

از شیوع هرگونه آلودگی به مزارع کشاوزی جلوگیری می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان البرز عنوان کرد: جهاد کشاورزی در تلاش است تا با همکاری دستگاه قضایی از شیوع هرگونه آلودگی به مزارع کشاوزی جلوگیری نماید.
کد خبر: ۸۶۹۴۵۳۶
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

همت زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین به مناسبت روز جهاد کشاورزی بیان کرد: ورود پساب‌های آلوده به رودخانه یالیان و انتقال آنها به مزارع کشاورزی و با توجه به گزارشات واصله و مشاهدات میدانی، جهاد کشاورزی شهرستان البرز با همکاری شبکه بهداشت و درمان نسبت به بررسی این موضوع اقدام کرده است.

همتی ادامه داد: در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه و برخورد با متخلفین، مشخص شد که تعدادی از کارگاه‌های همجوار رودخانه بویژه یک کارگاه رنگرزی، با هدایت پساب فاضلاب خود اقدام به آلوده‌سازی این رودخانه نموده است.

وی افزود: ضمن جلوگیری از ادامه آلوده‌سازی رودخانه توسط کارگاه‌های متخلف؛ شکایت لازم تنظیم و جهت پیگیری به محاکم قضایی ارسال شد که این پرونده هم‌اکنون در جریان دادرسی است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی شهرستان البرز در تلاش است تا با همکاری دستگاه قضایی از شیوع هرگونه آلودگی به مزارع کشاوزی جلوگیری نماید.

همت زاده در مورد انتقادات موجود نسبت به خرید جُوی تولیدی کشاورزان نیز توضیح داد: در سال جاری خرید جو فقط از طریق بورس و با دریافت کد بورسی انجام خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان البرز عنوان کرد: کشاورزان محترم باید برای فروش جُوی تولیدی خود نسبت به ثبت نام و دریافت کد بورسی اقدام کنند که این ثبت نام  در سازمان جهاد کشاورزی و مراکز خدمات شهرستان انجام شده است.

همت زاده با بیان اینکه بورس مکان‌های لازم برای خرید جوی تولیدی کشاورزان را شناسایی و تأیید کرده است اظهارداشت: کشاورزان محترم می‌توانند طی روزهای آینده به مرکز پشتیبانی امور دام و شرکت نصر کمال‌آباد مراجعه کنند.

3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها