خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری امتحان در دنیا را سنت الهی برشمرد و خاطرنشان کرد: عزت و ذلت در بوته امتحان الهی بروز و ظهور می‌یابد و ملاک سنجش افراد در نزد خدا شرکت در آزمون‌ها و امتحانات الهی است و انسان حقیقی و عابد واقعی را از غیر آن تمیز می‌دهد.
کد خبر: ۸۶۹۴۵۰۲
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت اله سید رحیم توکل در در جمع کارکنان دادگستری اصفهان با استناد به آیات و روایاتی از قرآن کریم و ائمه اطهار علیهم‌السلام دنیا رادار عمل خواند و بیان داشت: خداوند دنیا را برای عمل ما خلق و در آن‌هم عزت و هم ذلت را همراه کرده است و انسان می‌تواند با اعمال مثبت خود به حدی عزیز باری‌تعالی شود که فرشتگان بر دستانش بوسه زنند.
وی گفت: تلاش در جهت استیفای حق مظلوم و مجازات ظالم باید سرلوحه کار باشد و قاضی که در این راه گام برمی‌دارد از اجر و مقام والای معنوی نزد خدا بهره مند خواهد شد.
استاد حوزه علمیه قم امتحان الهی در دنیا را برای تمامی انسان‌ها پیر و جوان و زن و مرد دانست و تصریح کرد: خداوند در سنجش خود به شعار و گفته لسانی و ظاهری بنده اعتنایی نداردو تنها در بوته امتحان و سنجش به عملکرد و رفتار عملی او توجه می‌کند.
آیت اله توکل گفت: باید تلاش در جهت استیفای حق مظلوم و مجازات ظالم سرلوحه کار باشد و قاضی که در این راه گام برمی‌دارد از اجر و مقام والای معنوی نزد خدا بهره‌مند خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها