نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:

بازیگران به چراغ قرمزهای اخلاقی توجه کنند

نماینده دوره نهم مجلس گفت: رعایت قوانین در کشور جزء مباحث تعریف شده است و بازیگران باید چراغ قرمزهای اخلاقی را رعایت کنند باید با کمک نهادهای مرتبط با هنرمندان بازتعریف این حوزه ها به صورت جدی انجام شود.
کد خبر: ۸۶۹۴۴۸۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
ایرج ندیمی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با اشاره به حضور برخی از بازیگران در پارتی های شبانه گفت: بازیگرانی که در کشور از امکانات حکومت استفاده می کنند و به فعالیت می پردازند باید توجه داشته باشند که نقش الگویی در جامعه دارند.

وی افزود: بازیگران برای رشد و معرفی خود به جامعه از هزینه ها و امکانات حکومت استفاده می کنند و متعلق به خودشان نیستند بلکه سرمایه های ملی هستند.

ندیمی اظهار داشت: بازیگران نباید خود را در محدوده فردی ببینند مسئولان باید با چنین بازیگرانی برخورد جدی کنند و قوانین در این حوزه باید بازتعریف شوند نمی شود عده ای از حکومت، منابع ملی و رسانه استفاده کنند ولی تعهدی به رعایت قوانین نداشته باشند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رعایت قوانین در کشور جزء مباحث تعریف شده است و بازیگران باید چراغ قرمزهای اخلاقی را رعایت کنند باید با کمک نهادهای مرتبط با هنرمندان بازتعریف این حوزه ها به صورت جدی انجام شود.

ارسال نظرات