در پي گستاخی و جنایات آل سعود فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه رابر با صدور پیامي مشترك این اقدام را محکوم کردند. ...
کد خبر: ۸۶۹۴۴۵۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  فرمانده سپاه پاسداران سرگرد امامبخش و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان رابر، حجت الاسلام محمدی در پی گستاخی و جنایات آل سعود، پیامی مشترک صادر نمودند.

این پیام بدین شرح است:

خاندان متکبر آل سعود ، علی رغم این که خود را متولی خانه خدا می دانند اما مانع حضور و انجام فرائض عبادی حج و برپایی شعائر الهی می شوند، حدود یک سال و نیم است که به مردم مسلمان یمن تجاوز کرده و جنایت های فراوانی را در تاریخ برای خود رقم زده، این پست تر از یهودی های به ظاهر مسلمان از مسلمان کشی نهایت لذت را برده و بیش از ۹ هزار یمنی را به شهادت رسانده اند و با استفاده از بمب های فسفری و خوشه ای فجایع زیادی را در یمن ایجاد کرده که حتی صدای سازمان های بین المللی را هم درآورده اند.

چگونه قابل تحمل خواهد بود که ۹۰۰ هزار تن از خواهران و برادران یمنی ما آواره و ۵۱۷ مسجد ویران شود ؟ اسلامی که این همه تأکید بر علم آموزی دارد با این جنایت وحشیانه آل سعود ، ۳ هزار و ۷۵۰ مدرسه و حدود ۳۶ دانشگاه یمن بسته شده‌ اند.تعطیلی بیمارستان ها و ویران شدن زیرساخت های یمن بندرها و فرودگاه ها و فروشگاه های مواد غذایی و …

این همه جنایت و وحشی گری به کنار اما سازمان ملل دیگر چرا باید پول کثیف آل سعود را که از ظلم به ملت های مسلمان به دست آورده را با کمال بی شرمی بگیرد و به این مسلمان کشی مشروعیت دهد ؟

با این جنایات و گستاخی ها عربستان برای همه ما مسلمانان، بیش از هر زمان، کشوری ناقض حقوق بشر و همچنین جنگ طلب خواهد بود.

چرا هفته گذشته، سازمان ملل باید عربستان را بانی مرگ ۶۰ درصد کودک شهید معرفی کند و نامش را در فهرست سیاه نیروهای دولتی نقض کننده حقوق کودکان قرار دهد اما ، خیلی دوام نیاورد و سازمان ملل نام عربستان و متحدانش را از این فهرست خارج کند؟

عربستان ، این روباه تازه به دوران رسیده نشان داد تمام بیانیه ها علیه جمهوری اسلامی ایران با موش دواندن آنها در سازمان ملل و پشتوانه مالی آنها بوده و بان کی مون و همکارانش در نهاد موسوم به "سازمان ملل متحد”، مهمترین گزارش ها را هم تحت تاثیر "رایزنی” های پشت پرده، به راحتی تغییر می دهند و دگرگون می کنند. هر چند که این اقدامات عربستان خیلی هم تأثیری ندارد برای همه دنیا به وضوح ، روشن است که نام عربستان با ناقضین حقوق بشر پیوند خورده است.

ما به عربستان و خاندان منفور آل سعود هشدار می دهیم که خود را اصلاح کنید و دست از مسلمان کشی بردارید و با داعیه کلیدداری خانه خدا مانع حضور حاجیان به خانه خدا نشوید که در غیر این صورت منتظر عذاب الهی باشد و آن وقت است که دیگر پشیمانی بر شما سودی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات