حجت‌الاسلام شاه‌ حسینی در گفت‌وگو با «بسیج»:

تاج‌زاده اگر زندان نبود، شاید وزیر دولت روحانی می‌شد

مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: جریان حامی دولت هدف و برنامه دارند، همه این تحرکات نیز می‌تواند برای انتخابات سال 96 باشد و از آنجایی که برجام شکست خورده، از انتخابات 96 وحشت کرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۹۴۴۳۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
حجت‌الاسلام شاه‌ حسینی مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به دیدار حسین فریدون (برادر روحانی و دستیار ارشد رییس جمهور) با یکی از محکومان فتنه 88 اظهار داشت: آقای روحانی روزی که رأی آورد به آقای هاشمی و رئیس دولت اصلاحات تبریک می‌گوید و از این دو نفر تشکر می‌کند اما به دولت قبل که انتخابات را برگزار کرده بود یک خسته نباشید نگفت؛ این مسئله نشان می‎دهد که دولت دست پرورده این‌هاست طبیعتا باید نیروهای آن‌ها را برای خود حفظ کند، لذا این دیدار خیلی چیز عجیبی نیست.

شاه‌ حسینی عنوان کرد: از اول نیز پیش بینی می‌شد که آقای روحانی بخواهد این گونه برخورد کند؛ کما اینکه اگر عده‌ای نبودند آقای روحانی خیلی از مسئولین و وزرای خود را بنا داشت از همین آقایان فتنه بچیند؛ شاید اگر آقای تاج زاده زندان نبود الان یکی از وزرا بود!

مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار داشت: جریان حامی دولت هدف و برنامه دارند، همه این تحرکات نیز می‌تواند برای انتخابات سال 96 باشد و از آنجایی که برجام شکست خورده، از انتخابات 96 وحشت کرده‌اند.

شاه‌ حسینی در ادامه تصریح کرد: این افراد نیز از ترس خود هم که شده شاید بخواهند دست به یک کارهایی بزنند و با این دیدارها و فضاسازی ها جو عمومی جامعه را مجدد به هم بریزند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار