فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

مبارزه حق عليه باطل تا برچيده شدن ظلم ادامه دارد

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با تأكيد بر ترويج فرهنگ مقاومت در جامعه گفت: مبارزه حق عليه باطل تا برچيده شدن ظلم ادامه دارد.
کد خبر: ۸۶۹۴۴۲۲
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در جمع پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه سمنان ضمن گرامیداشت ایام مهمانی خداوند بیان کرد: قدر این ماه عزیز را باید بدانیم؛ چراکه خداوند در ماه مبارک رمضان گناهان بندگان خود بخشيده و آنها را مورد آمرزش قرار می دهد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در خصوص مشکلات و معضلات موجود در پایگاه های مقاومت اظهار کرد: سپاه ناحیه سمنان باید درصدد رفع مشکلات پایگاه ها باشد و هر چه زودتر برای رفع مشکلات آن ها نهایت تلاش خود را انجام دهند.

شاهچراغی تصریح کرد: حضور پاسداران و بسیجیان در اتفاقاتي همانند سیل،زلزله،طوفان و کمک به آسیب دیدگان بسیار مؤثر است و باعث ایجاد و گسترش فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در مردم و همچنین رابطه ای صمیمی میان بسیج و مردم می شود.

وی ادامه داد: استحکام رابطه ای صمیمی میان مردم و بسیج نیازمند انگیزه ای مضاعف می باشد که به لطف خداوند در پاسداران و بسیجیان دیده می شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: ملت مسلمان ایران در طول تاریخ با صلابت و مقاوم در مقابل دشمنان ایستاده اند و تا روز ریشه کن شدن آنها این مقابله و مبارزه ادامه دارد.

وی افزود: امروز نبرد جبهه مقاومت با داعش و تکفیری ها به قوت خود در حال ادامه است؛ تفکر داعش و تکفیری ها پليد و غيرانساني و وحشيانه است و بسیجیان باید در مقابل این تفکر ایستادگی کنند و فرهنگ مقاومت را در جامعه ترویج دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار