خبرهای داغ:
جانشین راهبردی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

اعزام 20 هزار زائر استان قزوین به اردوهای راهیان نور

جانشین راهبردی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: در سال ۹۵ بیش از ۲۰ هزار زائر از استان قزوین در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۹۴۳۹۴
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ عباس برزگر ابراهیمی جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار داشت: در سال 95 بیش از 20 هزار زائر از استان قزوین در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد: اعزام زائران به مناطق عملیاتی جنوب در قالب دوره چهار روزه است که در هر دوره 150 دستگاه اتوبوس اعزام می‌شود که هر دستگاه اتوبوس یک راوی، روحانی، مدیرکاروان، پلیس‌یار و امدادیار برای خدمت‌رسانی دارد.

برزگرابراهیمی افزود: زائران اعزام شده به جنوب، از مناطق عملیاتی اروند، طلائیه، شلمچه، هویزه، پاسگاه زید و معراج شهدا بازدید می‌کنند.

وی تصریح کرد: اسکان زائران در زائرسرای صاحب‌الامر (عج) خرمشهر انجام می‌شود که این زائرسرا ظرفیت هزار نفر اسکان در روز را دارد.

جانشین راهبردی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور با هدف آشنایی مردم جامعه با ادبیات فرهنگ ایثار و شهادت، سبک زندگی شهدا و آماده‌سازی برای خدمت‌رسانی به جامعه در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، علمی و اجتماعی برگزار می‌شود.

برزگرابراهیمی تصریح کرد: در سال گذشته با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی 18 هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار